Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

United fra New York - er det virkelig et så lite fly?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-14, 13:27   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: United fra New York - er det virkelig et så lite fly?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Hvis SAS, som har omtrent samme avgangstid og har 2+4+2, er et alternativ, ville jeg uten tvil valgt det. I hvert fall hvis man reiser med barn som trenger å bevege seg litt. Jeg ville dog aldri hatt problemer med 3+3 hvis jeg reiste alene eller bare med voksne.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Prisen er hårfint forskjellig ... for å si det mildt.

Jepp. Jeg sørger heller for å laste ipaden full av film enn å betale 5000 ekstra. Hiawata kommer til å være nesten 10, han er flyvant og kan strekke seg ut over fanget til Høvdingen og meg. Planen er å få ham til å sove litt også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 13:35   #22
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Prisen er hårfint forskjellig ... for å si det mildt.

Det kommer veldig an på når man bestiller. Vi fløy SAS nå i julen, da kom det ut som det billigste alternativet da vi bestilte i april.

Gammel 24-01-14, 13:37   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bestilte i helgen, og da var det veldig store forskjeller. Jeg har unger som aldri har laget noe styr på fly, så vi fullader alle elektroniske dingser og bruker de pengene på noe annet.

Men ved samme pris hadde jeg naturlig nok valgt det med best komfort.

Gammel 24-01-14, 13:41   #24
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Mine lager heller ikke noe styr. For oss ble det SAS nå sist fordi det var billigst, som sagt. Og at det var litt bedre plass der var et pluss, når alt kom til alt.

Du har jo en relativt stor gutt, vel, Tallulah, så for dere vil jeg ikke tro det spiller noen rolle.

Gammel 24-01-14, 13:43   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Det kommer veldig an på når man bestiller. Vi fløy SAS nå i julen, da kom det ut som det billigste alternativet da vi bestilte i april.

Ja, selvfølgelig. Nå snakket jeg selvsagt om tidspunktet vi skal reise på.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 13:45   #26
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Ja, da misforsto jeg deg.

Gammel 24-01-14, 13:49   #27
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde skjermer i seteryggen, og veldig godt utvalg av underholdning.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.