|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: SPA-hotell rundt Oslo
Enig. Jeg hadde 7-8 overnatninger på Farris bad i løpet av ett ganske kort tidsrom for noen år siden da vi hadde samlinger der, og hotellet er fantastisk fint, fine rom med deilige senger! Spaet er griselekkert, men maten sto ikke i stil. Frokost og lunsj buffeten var grei nok (men langt fra top notch), men hovedrettene vi fikk til middag var ikke så bra altså. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SPA-hotell rundt OsloStrømstad er fint, men har hatt elendig mat begge de gangene jeg har vært der. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SPA-hotell rundt OsloJeg synes Strømstad og Son er veldig like hotellmessig og passer best å reise en fin sommerdag.
|
|
|
#25 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: SPA-hotell rundt OsloJeg er enig i at maten på Farris ikke helt når opp til den generelle kvaliteten. Son har jeg bare hørt bra om, men jeg har ikke vært der selv. Norefjell likte jeg ikke personlig, men jeg vet at andre likte det - jeg synes det er for stort og mørkt og upersonlig. Spa-avdelingen var lekker, da.
|
|
|
#27 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: SPA-hotell rundt Oslo
Altså, jeg synes ikke den var dårlig, det er mer at resten er terningkast 6, også er maten en grei 4, liksom.
|
|
|
#28 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: SPA-hotell rundt OsloJa refsnes er bra! Men alle dere som lovpriser son, det ligger jo så urkjipt til? Jeg anbefaler fortsatt Rømskog! Masse forskjellige bassenger/kulper, god mat og masse turmuligheter i skogen rundt. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SPA-hotell rundt OsloSynes Son er hyggelig jeg? |