|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Vi blir hjemme oss 5. Eldste på 17 skal kanskje være med en venninne eller to. Jeg har sagt at loftstuen står til deres disposisjon om de ønsker det. De to yngste skal gå nyttårsbukk med venner. Vi lager kalkunbryst med diverse tilbehør til middag, tenner noen stjerneskudd, hilser på naboer ute, spiller spill og tar livet med ro. |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?
Da hadde jeg antakelig ikke holdt dem oppe. Ber om å få legge seg, oppkast og grining i bilen... nei.
|
|
|
#143 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?I år feirer vi med svigermor og svigerinne med familie - på Gran Canaria. Ellers er vi ofte alene eller med et vennepar. Begge deler trivelig.
|
|
|
#144 |
|
Medlem siden: Mar 2008
GC høres nydelig ut!
|
|
|
#145 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Jeg feiret nyttår i Arguneguin et år. Det var da jeg ble så kraftig matforgiftet. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Kontrollfrik
Hehe, det var nok bare tilfeldig. Har aldri blitt syk verken i Tyrkia eller Asia.. Og så skal jeg til GC i februar. Kos deg i varmen! |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Vi skal til min søster og familien hennes. Der kommer mine foreldre og min bror med familie.
|
|
|
|
#149 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Våre gutter er oppe til ca 00.30. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Vi er sammen med min svoger, kone og barn - hvorpå min svigerinne også er ei meget god venninne. Bonus! Vi er mye sammen, nyttårsaften har blitt en tradisjon og vi er hos hverandre om hverandre. Vi drar dog dit for andre år på rad i morgen, due to a meget lite passende lekkasje på kjøkkenet i dag ... Meh!
|
|
|
#152 |
|
Livsnyter
|
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Klipper plenen! |
|
|
|
|
|
#153 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Vi blir nok bare oss 4 og det tenker jeg blir deilig etter jul sammen med hele min familie(inne, i samme hus, nærmest værfaste..). Tar ungene med på å forberede maten. Tenker vi starter dagen med å forberede dessert av noe slag og så etter det gjøre klar kalkunen. Håper det er vær til og vi rekker ut å leke en time eller to. Vi spiser vel i 16-tiden og så tar vi noe "godt"(dessert) rundt klokken 18. Ungene legges til vanlig tid. Våkner de av rakettene så tar vi dem opp for å se men i fjor våkna de faktisk ikke - enda det skytes rundt huset på alle kanter og det smeller så babycallen lyser opp i ett sett. Sover de så sover de. Rolig dag med andre ord, deilig!
|
|
|
#154 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Vi skulle egentlig være her. Kjæresten med unger, mine unger og to andre familier med tilsaman fem barn. Skulle vært fem voksne og ni unger. Men pga omstendigheter har jeg avlyst festen, så det blir bare kjæresten hans ene sønn og min sønn. 13-åringen ville feire sammen med en venninne hjemme hos henne (
|
|
|
#155 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Vi feirer med et vennepar og barna, samt to single venner. Vi er annet hvert år hos hverandre. Det var i år 17.gang vi feiret sammen, uten avbrudd!
|
|
|
#156 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Vi var hjemme.
|
|
|
#157 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Gjorde rent på kjøkkenet og så en episode av Scrubs og to av Orange is the new black.
|
|
|
#158 |
|
Kontrollfrik
Det går ikke an å legge dem nå lenger. Ikke når de er snart 10 og 12 og er på besøk hos andre barn. |
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?God nytt år!
|
|
|
#160 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?Vi prøvde gjentatte ganger å få minsten til å ta seg en hvil på dagen i går, men det var helt uaktuelt for ham. Likevel var han i full vigør til kl. 01 i natt. Da sovnet han ganske raskt, mens de andre barna fortsatte festen i loftstuen rett utenfor rommet hans.
|
|
![]() |
|
|