|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Det ser ut som at de har mye billigere juletrær enn der vi vanligvis handler juletrær. Så da lurer jeg jo litt på om de er like fine, og om man får se dem før man velger seg ett, eller om alle liksom står ferdig innpakket?
|
|
|
#2 |
|
trøtt
|
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Jeg har kjøpt billigtre på Plantasjen, og syntes jeg fikk fint juletre for 199 kroner eller hva det nå var.
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Det er flere år siden vi kjøpte juletrær på Plantasjen. Det siste vi kjøpte der drysset fra før vi pyntet det.
|
|
|
#4 |
|
snur
|
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Vi kjøper alltid på Plantasjen siden det er naboen. Nå kjøper vi alltid edelgran og det har bestandig vært fine trær. Ikke bedre eller verre enn noen andre.
|
|
|
#6 |
|
Livsnyter
|
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Vi har kjøpt tre fra Plantasjen ved to anledninger tidligere og har dessverre litt dårligere erfaringer med disse. Trærne dysser mye mer, er fraktet fra Danmark og hugget i høst. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Vi har hatt god erfaring med Plantasjen. Det har ikke utpekt seg negativt ift andre kjøp, av lokale aktører. Vi får sett trærne før vi kjøper. Det er ikke alltid de har da, for vi skal ha et tre på ca 2,5 - 3 m og slike trær vokser ikke på trær...
|
|
|
|
#9 |
|
trøtt
|
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Jeg har forresten også hatt Elkjøp-tre, og syntes jeg var heldig da også. Det fikk jeg riktignok ikke sett på forhånd, siden de var ferdigpakket. Stammen var rett og treet kostet 39 kroner eller noe.
|
|
|
#11 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Vi pleier det og har vært veldig fornøyde!
|
|
|
#12 |
|
bits and pieces
|
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Har kjøpt på Plantasjen de siste 2 årene og kommer til å gjøre det i år igjen. Godt fornøyd.
|
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Vi kjøper av noen fjortiser i kjeledress utenfor Rema 1000.
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Vi pleide å dra på Bontveit og hugge selv. Kostet 250,- kr. mener jeg?
|
|
|
#15 |
|
Live and let live
|
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?
Åh, det må prøves et år! Men ikke denne julen.
|
|
|
#16 |
|
lettere utlada
|
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Min erfaring med Plantasjentre er ikke så god dessverre. Vi har prøvd et par ganger og har endt opp med nesten bar stamme innen nyttår. Det drysset noe gr...jæ...
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Vi har et tre fra plantasjen... settes opp i stua for tredje gang snart.
|
|
|
#18 |
|
Kakemonster
|
Sv: Er det noen som har kjøpt juletre på Plantasjen?Vi hadde derfra i fjor, men jeg tror ikke det kostet 199. Jeg krever perfekt juletre, og håper intenst på at mannen skal bli så lei av å betale i dyre dommer for en busk som kastes etter to uker, at han går med på å kjøpe plastikktre.
|
|
![]() |
|
|