Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken type adventsbelysning ville du hatt i disse vinduene?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-13, 15:32   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken type adventsbelysning ville du hatt i disse vinduene?

Vi har pleid å ha to helt enkle adventstaker i vinduene som vender mot vest i huset vårt. Nå har den ene staken tatt kvelden og jeg finner ikke lik.

Vinduene er like store og likt plassert ift midten, derfor synes jeg det er fint at det er lik adventbelysning i de.

Vi har en diger stjerne i det ene vinduet i stua som vender mot sør, så jeg vil ikke ha stjerner (på stake el) i disse vinduene også, det blir litt for mye.

Forslag?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 15:37   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: hvilken type adventsbelysning ville du hatt i disse vinduene?

Vi har denne stjernen i det ene vinduet på kjøkkenet (to vinduer her, pleier å ha stjerne i vindu mot nord og stake i vindu mot vest).

Også har vi noe ala denne i stua vendt mot sør.

minibolle mai 2012
Gammel 02-12-13, 20:16   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken type adventsbelysning ville du hatt i disse vinduene?

Jeg har kjøpt denne fra Jula (2 stk.):

http://www.jula.no/lysestake-422399

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 20:20   #4
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg har noen nydelige glasskuler med lys i. Dvs, jeg hadde to, nå har jeg bare en desverre. De hadde så nydelig lys!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 22:06   #5
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har også hatt disse glasskulene med lys i. To i hvert vindu når det er store vinduer. Hadde der vi bodde før, og kjøpte nye i dag som vi skal ha i nyhuset her. (Greia er at når én pære ryker er det et mildt sagt hekkan å finne ut hvilken av de 100 det er så etter å ha forsøkt å finne synderen i fjor endte vi opp med å kjøpe nye i år, men det er LED så det er lov å håpe at de skal vare lenger.) Planen er at mannen skal henge dem opp i kveld siden jeg ikke rekker så godt opp så da kan jeg ta et bilde og vise deg om det er av interesse med slike kuler.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 23:43   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Har tenkt på kuler ja, men
Synes ikke de jeg fant på butikken var noe fine.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.