Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal jeg ønske meg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-13, 00:36   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal jeg ønske meg til jul?

Jeg kommer ikke på noe.

Gammel 22-11-13, 00:48   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ønske meg til jul?

Jeg har mange ting jeg ønsker meg, men du trenger jo sikkert ikke noe av det.

Hvis jeg ikke kommer på/ trenger noe spesielt, pleier jeg å ønske meg oljer og eddiker fra Oliviers & co.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 00:49   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg lurer på det samme.

Har kommet på at jeg ønsker meg en skikkelig høyttaler-sak til å spille musikk fra telefonen. Sånn som ser ok ut i stua.
Og så ønsker jeg meg en stor hvit lyslykt.
Fin lampe som gir godt lys når jeg sitter i sofaen med håndarbeid.
Overlock maskin.
Gavekort på klær og spa.
utstyr til bålpanna vår
deler til et servise vi samler på.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 00:55   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg bordsirkelsag, kantklipper, høytrykkspyler og hammock, hvis det kan være til inspirasjon. :villaeier:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 00:56   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glimmer, jeg ønsker meg også høyttalere til stua. Av mannen, ingen andre kjøper jo sånt. Jeg vet ikke hvor mye vi må gi for det, men jeg tenker en del på Sonos for tiden.

Gammel 22-11-13, 01:07   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er det spørsmålet jeg hater mest av alle.

I år har jeg klart å spa opp følgende ønsker:
- Gavekort på PT-time(r)
- En kul dokking/høyttaler til telefonen min som jeg fant på Expert
- Deler til hverdagsbestikket mitt fra Hardangerbestikk

Gammel 22-11-13, 01:10   #7
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lurer på om jeg skal ønske meg Polaroid kamera ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 01:19   #8
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Lytro, elektrisk gitar og Babyjogger City Select.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 01:21   #9
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Mario Kart U som kommer i romjula

Gammel 22-11-13, 01:25   #10
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Da synes jeg du kan ønske deg en geit eller hva nå disse organisasjonene selger.

Jeg har heller ingen ønsker, men vi gir ikke voksengaver i særlig utstrekning. Men det verste er vel at ungene heller ikke behøver noe.

Gammel 22-11-13, 01:26   #11
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ønske deg tid med noen kanskje? Eller kinobilletter hvor du kan ta med noen du har lyst eller gå helt selv? Eller hjemmestrikkede gode sokker og sjokolade? Eller hjelp til noe?

Gammel 22-11-13, 07:15   #12
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan jo skrive hva jeg ønsker meg, så kanskje du blir inspirert?

Jeg ønsker meg:
Gavekort på barnevakt
Gaveeske med hudpleie fra hudpleiesalong (Decelor, Matis, ol)
Alt mulig fra Loccitane (spesielt hårpleie, shampo, balsam og bodykrem)
Alt mulig i ull (sokker, gensere, trøyer, jakker)
Ull/silke-sjal
Pene julekuler
Bøker (feelgood, gode biografier, nyttige bøker om spennende tema)
Sjokolade (som er glutenfri, melkefri og uten fruktose)
Ny eggkoker
Pleiende håndsåpe
Tynn morgenkåpe
En god fuktighetskur til hår, fra frisør
Tilbud om å strikke noe pent for meg

Sist redigert av DM : 22-11-13 kl 12:28.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 07:21   #13
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Du ønsker deg verdens beste ansiktsserum fra Dior. Grisedyrt, men verdt hver krone, spesielt nå med den tørre og kalde vinteren for døren.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 08:31   #14
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg har akkurat skrevet liste til mann og barn.

Mummikopper
Pysj
Morgenkåpe
Aeropress
Bøker
Le Creuset gryte, stor
Gavekort hos hudpleier

Gammel 22-11-13, 09:00   #15
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg masse jeg.
Sølv til bunaden.
Gavekort på spa.
Gavekort på kjøpesenter.
Sokker og truser.
Ny telefon og pc (litt dyrt da).
Deler til serviset.
Skjerf og skinnhansker.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 09:58   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Dette er det spørsmålet jeg hater mest av alle.

I år har jeg klart å spa opp følgende ønsker:
- Gavekort på PT-time(r)
- En kul dokking/høyttaler til telefonen min som jeg fant på Expert
- Deler til hverdagsbestikket mitt fra Hardangerbestikk

Kan jeg se bilde av den dockingen?

Gammel 22-11-13, 10:02   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer litt på om jeg skal ønske meg Fly fra Kartell....
Det er spesielt fra mannen jeg lurer. Jeg ønsker meg stort sett vin fra folk jeg - og synes det er alltid like fint - gitt at de har peiling. Jeg får ikke så mange gaver bare til meg, for vi har kuttet kraftig ned på det de siste årene. (bare en venninne)

Takk for tips, forresten.

Det eneste jeg kommer på at jeg ønsker meg, er sommerdundyne -men det tenker jeg at jeg fint kan ønske meg til bursdagen min i mai

Gammel 22-11-13, 10:28   #18
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ullsokker. Det ønsker jeg meg alltid.

Jeg skal ønske meg fint servise og glass, må bare bestemme meg for hvilket jeg vil ha.

Fra mannen ønsket jeg meg klokke, men det fikk jeg visst her om dagen. Mulig det egentlig skulle vært julegave, men han sa jeg fikk lov å åpne den, så da må han kjøpe ny julegave.

Og så ønsker jeg meg ny iPhone, for min er halvdød og jobben vil ikke spandere den nye.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 10:40   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Fin tråd for tips.
Jeg ønsker meg kremer, scrub, ansiktsvann + + til ansikt fra Clearins.
Flere tallerkner fra det serviset jeg sparer på.
Stor toalettmappe
en ny diamant til allianseringen min...
Stavmikser

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.