|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#321 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Vi har bestemt hvor vi skal være. Samme sted som i fjor, året før der og året før der, samme besøk som i fjor, året før der og året før der. Jeg er kjerringa mot strømmen og feirer med svigerfamilien min igjen og igjen. Ikke fordi min familie er så vrang, men det er langt å reise til dem, så de drar vi til i romjula. Julegaver blir sikkert innkjøpt et par uker før jul tenker jeg, jeg vet hva minstemann skal få, ellers er jeg helt blank. |
|
|
|
|
|
#322 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Vi har kjøpt en julegave.
|
|
|
|
#324 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Svigers og mamma kommer til oss, så det blir trangt i kaosbo og må kokes ufattelige mengder pinnekjøtt, men det blir bra.
|
|
|
#325 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Mannen min har kjøpt masse julegaver! |
|
|
|
|
|
#326 |
|
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Ja, julekalender har jeg jaggu også kjøpt innhold til. 24 Singsang-kort. Det blir gøy!
|
|
|
|
#327 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Dukene til spisestuebordet er hentet hos mamma i dag. Nyvasket og nystrøkne. Nei som jeg strever.
|
|
|
#329 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?
Plæstikk? Hvor får man tak i fine plastikktrær? Vi skal være på fjellet i en leilighet som ikke er vår, så vi vil ha plastikktre. |
|
|
|
|
|
#330 |
|
~~~~~~~
|
Vi har plastikk! Dette er bestilt i Nederland og ser veldig ekte ut. Www.kunstkerstbomen.nl (new york deluxe) 1 uke leveringstid. Koster ca 2.200 alt inkl. Søster'n har hatt dette i 2 år og det er veldig naturtro, bortsett fra at det er helt jevnt, uten dyr og lukt selvfølgelig.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 09-11-13 kl 02:03. Årsak: La inn ett synlig bilde |
|
|
|
|
|
#331 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg har kjøpt noen kalenderting og tenkt på noen gaver. Og så kjøpte jeg en dings til å henge på juletreet både da jeg var på sommerferie og nå når jeg var på storbyhelg.
|
|
|
|
#332 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg har handlet 6 julegaver i dag og vi vet hvor vi skal feire julaften.
|
|
|
#333 |
|
bits and pieces
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Ferdig med kalendergaver og kjøpt julegave til brodern og kjæresten. En ting til begge gutta er også ordnet. Har plan for pappa sin og mamma hadde jo flere gode ønsker.
|
|
|
|
#334 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg skjønner ikke når jeg skal rekke p kjøpe resten av julegavene i år.
|
|
|
#335 |
|
maler
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg har kommet så langt at jeg har funnet frem julepynten.
|
|
|
#336 |
|
Rockesøster
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jul? Ke? |
|
|
|
|
|
#337 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Lurt. Og lykke til! |
|
|
|
|
|
#338 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg tror muligens jeg har en plan om å kjøpe noen julegaver 20. november, da skal jeg og storebror til Tromsø til øyelege og en plan om å kjøpe noen 22.november, da er det skolefri og vi kan dra til nærmeste "by".
|
|
|
|
#340 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg snakket litt med guttungen i morges da han kom inn på temaet, og spute hva han liker ved julen. Jeg vil at vi skal skape våre egen tradisjoner nå som vi skal ferie jul hjemme.
|
![]() |
|
|