|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor "ille" er grove polarbrød?
Vet ikke, sikkert. Nå har vi god råd, så jeg tenker ikke så mye over hva ting koster når det gjelder mat (vi bruker mye penger på god mat), men jeg spiser dem ikke hver dag. Veksler litt mellom dem, knekkebrød og grovbrød. Kjøper kanskje to pakker i uka.
|
|
|
#22 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor "ille" er grove polarbrød?Finner alt innhold her: http://www.polarbrod.no
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor "ille" er grove polarbrød?Her er ingredienslisten (fra produsentens side) på Polarbrød fullkorn. Kan noen som "kan slikt" analysere den for meg? Er dette ok å spise på mer eller mindre daglig basis i matpakken? Dette er ca halvparten av "maten" i matpakken, da de i tillegg får andre ting som f.eks middagsrester, fullkornpasta, grønnsaker og yogurt. Fett er jeg ikke så redd for mht mengde (type er en annen ting ...), men sukkerinnholdet er litt høyt, er det ikke? Barna spiser veldig sukkerfattig ellers, men dog. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor "ille" er grove polarbrød?Jeg synes også det ser ut til å være mye sukker, en god del mer enn hva jeg har i polarbrødene jeg baker. Men det er kanskje ikke så farlig?
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har bakt dem, blir ikke det samme som kjøpe polarbrød - men minsten spiste dem ihvertfall uten å ha kjempe lyst til at jeg skal bake de igjen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ekstremt trøtt
|
Du må ikke male de opp, kan bruke de hele og. Jeg bakte de i dag med en blanding av havregryn, rugmel, sammalt grov og hvetemel. De ble gode, men selvsagt ikke som butikkjøpte hvete eller havrepolarbrød. Jeg syns de hjemmelagde blir bedre, men ungene er ikke helt enige.
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor "ille" er grove polarbrød?Extreme så bra ut, litt sirup men ikke ekstra sukker, og full pott på grovhetsskalaen.
|
![]() |
|
|