Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-13, 14:21   #61
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?

Jeg har rotet sammen trådene - flyttet den om kaffelabberas til fordomstråden.

Gammel 04-11-13, 14:21   #62
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg føler meg ikke truffet i mye av det dere skriver om sunnmøringer, og ikke kjenner jeg noen som er sånn (bortsett fra kaker av og til).

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:24   #63
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inn i fordomstråden, Tangerine - da kan du øse ut av deg eventuelle fordommer du måtte ha mot oss andre!

(Og fordommer er jo fordommer. Litt basert på observasjoner, litt overdrevet, litt funnet på)

Gammel 04-11-13, 15:05   #64
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Inn i fordomstråden, Tangerine - da kan du øse ut av deg eventuelle fordommer du måtte ha mot oss andre!

(Og fordommer er jo fordommer. Litt basert på observasjoner, litt overdrevet, litt funnet på)

Jeg har ikke fordommer, jeg.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 15:25   #65
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En finner mye fint på nettet og på tv, så opplyst om det flotte vi har rundt i landet blir de jo stadig, men det er jo noe helt eget og oppleve det. Nå liker ikke ungene mine å kjøre bil og svigers bor så langt unna at når vi skal kjøre bil langt så er det dit. Selv har jeg aldri vært nord for Trondheim heller, men jeg har i alle fall bestemt meg for at om et par år så skal jeg ta med ungene til Hardanger hvor faren min kom fra og vise dem stedet han har vokst opp. Største tulla har også ytret ønske om å gå til toppen av Galdhøpiggen siden jeg gjorde det med jobben her for 1 1/2 år siden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 16:39   #66
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Tja, det har jeg faktisk ikke tenkt så mye over.

Men de har da fått sett litt ulikt fordi vi har aner fra diverse steder i Norge. Mamma eier fortsatt barndomshjemmet oppe i nord, så dit drar vi gjerne.

Vi drar generelt lite på utenlandsferie, så vi er stort sett i Norge, men kunne nok vært flinkere til å dra til ulike plasser. Selv har jeg vært veldig lite i Hordaland, Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 19:36   #67
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet at det er veldig mange fine plasser i Norge, og vi skal dra til flere av de etterhvert som barna blir eldre. Jeg bodde et år i Finnmark og jeg ønsker å dra dit med ungene.

Gammel 04-11-13, 22:07   #68
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi reiser i Norge, både fordi vi ikke har økonomi til de store utskjeielsene, men også fordi vi ønsker å vise ungene at det går ann å ha fine ferie opplevelser på en måte som ikke belaster miljøet.
Vi bruker en god del tog, og bil. Kombinert med telt/campinghytte.

I høstferien var vi i Disneyland Paris, og det var en flott opplevelse, for all del, men det gjør fortsatt veldig vondt i miljøsamvittigheten min, så det er lenge til nestegang vi gjør et slikt sprell.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.