|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?Jeg har rotet sammen trådene - flyttet den om kaffelabberas til fordomstråden.
|
|
|
#63 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?Inn i fordomstråden, Tangerine - da kan du øse ut av deg eventuelle fordommer du måtte ha mot oss andre!
|
|
|
#64 |
|
Eklektisk
|
Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?
Jeg har ikke fordommer, jeg. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?En finner mye fint på nettet og på tv, så opplyst om det flotte vi har rundt i landet blir de jo stadig, men det er jo noe helt eget og oppleve det. Nå liker ikke ungene mine å kjøre bil og svigers bor så langt unna at når vi skal kjøre bil langt så er det dit. Selv har jeg aldri vært nord for Trondheim heller, men jeg har i alle fall bestemt meg for at om et par år så skal jeg ta med ungene til Hardanger hvor faren min kom fra og vise dem stedet han har vokst opp. Største tulla har også ytret ønske om å gå til toppen av Galdhøpiggen siden jeg gjorde det med jobben her for 1 1/2 år siden. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?Tja, det har jeg faktisk ikke tenkt så mye over.
|
|
|
|
#67 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?Jeg vet at det er veldig mange fine plasser i Norge, og vi skal dra til flere av de etterhvert som barna blir eldre. Jeg bodde et år i Finnmark og jeg ønsker å dra dit med ungene.
|
|
|
#68 |
|
can-jur
|
Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?Vi reiser i Norge, både fordi vi ikke har økonomi til de store utskjeielsene, men også fordi vi ønsker å vise ungene at det går ann å ha fine ferie opplevelser på en måte som ikke belaster miljøet.
|
|
![]() |
|
|