|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hvor mange unger på i går? Altså, hvor mange kurver? | |||
Ingen
|
|
41 | 20,10% |
| 1-20 |
|
88 | 43,14% |
| 20-40 |
|
40 | 19,61% |
| 40-60 |
|
20 | 9,80% |
| 60-80 |
|
11 | 5,39% |
| 80-100 |
|
2 | 0,98% |
| Kjempemange, mer enn 100! |
|
2 | 0,98% |
| Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Vil tippe mellom 60-80, men muligens mer? Her kjøper vi inn mye smågodt, putter det i en Halloween-bøtte og putter en øse oppi. Så gir vi hvert barn en ca 4 godterier tenker jeg (litt avhengig av størrelse på godteriene). Fullstendig uaktuelt å pakke selv når så mange kommer på døren. Og vi vet at de får nok av godterier her i nabolaget, så de store mengdene er heller ikke nødvendig.
|
|
|
|
#23 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?8 barn. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Ingen. Det hadde nok kommet 4-8 stykker, som i fjor, men de går visst runden akkurat når ungene våre har lagt seg. I år skrudde vi av lyset til ungene hadde sovna - og da var vi så utkjørt at ingen orka å gå ned og skru det på.
|
|
|
|
#25 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Jeg tror det var mellom 40 og 60, for jeg tror vi hadde 80 godisposer.
|
|
|
#26 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Her var hage og inngangsparti pynta og klar til besøk, så jeg hadde blitt megaskuffa om ingen kom.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Men hva gjør de? Sier de "knask eller knep"? og så bare står de der? Vi hadde ingen på døren selv om lyset var på. Tror ingen i 6. og 7. klasse her omkring skulle gå. Ingen av ungene mine snakket om det hvertfall.
|
|
|
#28 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Bare to
|
|
|
#29 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?De kom i så store grupper at jeg ikke helt vet. Tipper 60-80 stk. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?
Sånn gjør vi det også. Men i år kom det ingen til oss! Det betyr at vi må spise opp alt sjøl! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?
Her kom første pulje ikke før nærmere 18. Siste ding-dong var vel kl. 20 - da var det en stund siden nest siste pulje.
|
|
|
#32 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Jeg pakker hellr ikke godteposer, men har KUN innpakket godteri... Synes det blir så innmari mye gris med vanlig smågodt klissa sammen i de bøttene. Husker med gru den store, sammenklistra klumpen de kom hjem med i fjor da det regna... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?1-20 tipper jeg. Jeg var ikke hjemme før 19, da slo vi på lyset igjen etter leggetid, så det kom noen til. Den siste var visst rundt 18 år, da.
|
|
|
|
#34 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?ca 24 Det ringte masse på døren, de gikk mest to og to. Jeg synes det var mange, da bare 6 av dem bor i sameiet her. Og vi bor helt innerst, lengst borte i en blindvei, så ingen tok turen oppom i fjor.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 01-11-13 kl 14:50. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Vi skal ha i morra og jeg har kjøpt inn til 120 barn, for vi gikk tom i fjor med 100 småpakker med snop.
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?I går tipper jeg det kom rundt 30 stk. på døren. Vi er vant med alt mellom 60 og 90 fra der vi bodde før.
|
|
|
#38 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Jeg har gjettet et sted mellom 20 og 40.
|
|
|
|
#39 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Det ringte på tre ganger. Første gang var det Herremannen og fem kompiser av han. Andre gang var det tre venninner av Frøkna (hun var på fest en annen plass). Tredje gangen var det Herremannen, de samme fem kompisene og en sjette de hadde plukket opp underveis. Kjedelig.
|
|
|
#40 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvor mange unger kom på døren i går?Her var det bare 8 som kom, men det var bedre enn i fjor. Da kom bare én, jeg tror nok det var ene og alene fordi pæra i utelyset hadde gått.
|
![]() |
|
|