|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#302 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserNoen som har kjøpt noe fint i det siste? Jeg finner ingenting, absolutt ingenting, i noen butikker for tiden. |
|
|
|
|
|
#303 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJeg anbefaler denne kjolen. Den er ganske stor i str synes jeg. Jeg har den i XL (grønn), og den passer meg som er rundt 44 oventil, og rundt 46 nedentil nå. Tilbud på den nå
|
|
|
#304 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserDet er rart med det, jeg tenkte på hvor utrolig feil denne kjolen hadde vært til meg.
|
|
|
#305 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelser
|
|
|
#306 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserEg er veldig fornøgd med Junarose-buksene eg har bestilt frå Zalando. Det er eit nytt merke frå Vero Moda/Only, som begynner på str. 42. Eg bestilde to svarte slim fit-jeans i ulike modellar og begge satt veldig bra. Eg er vanlegvis +/- 46, så eh bestilde både 46 og 48 og beholder 48-buksene. Veldig fint å finne jeans som ikkje koster meir enn 400, i motsetning til dei på Zizzi.
|
|
|
|
#307 |
|
Off the map.
|
Kommer disse i Vero MOda-butikkene også, vet du det?
|
|
|
#309 |
|
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJeg synes Igigi har flotte kjoler for slike anledninger, Kaija. De har noen få av kjolene hos Alexis mote i Oslo, eller |
|
|
|
|
|
#310 |
|
Librocubicularist
|
Eg veit bare det som stod på Zalando om at det var det same konsernet.
|
|
|
|
#311 |
|
Erfaren nok
|
Nå aner jeg ikke str din da, men synes Ellos har en del ok. Og da kan man bare bestille, prøve og returnere
|
|
|
#313 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserHva slags bukser bruker dere? Jeg har tenkt å kjøpe meg noen bukser etter 6 år med bare kjoler, så jeg aner ikke hva jeg skal ha. Men jeg er ca str. 50-52 og har mye mage, og erindrer at jeg HATER bukser som klemmer magen.
|
|
|
|
#314 |
|
Tatt på
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJeg bruker jeans jeg har kjøpt hos Ellos. Passer fint til meg med mye rumpe, lår og mage.
|
|
|
#315 |
|
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJeg har bestilt noen jeans med mye stretch fra ASOS, store i str. og utvider seg mye. Bør bestilles i 1 str. mindre enn vanlig. |
|
|
|
|
|
#316 |
|
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJeg endte opp med disse, og selv om det sikkert er like feil i moteverden som tights, så var de innmari behagelige. Jeg er så kort, så de rekker meg nesten til puppene, og dermed er det ingenting som klemmer.
|
|
|
|
#317 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserHvor fant du dem? De var fine!
|
|
|
|
#318 |
|
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserDet er disse. Dette må da være et genialt konsept for sånne som meg.
|
|
|
|
#319 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserDe var fine og ser gode ut, Input! Tar gjerne imot tilbakemeldinger på hvordan de er i beina; jeg sliter med at slike bukser passer sikkert supert over rumpa og magen om jeg bare hadde fått de opp over leggene - har visst monsterlegger. Egentlig får jeg litt tvangstrøyefølelse av å se på modellen og buksa på hm sine sider så kanskje ikke noe jeg tør å prøve.
|
|
|
#320 |
|
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserDet er veldig mye strech i dem, så de er ikke for trange over leggen på meg i hvert fall. Jeg har også monsterlegger. Men de er jo tettsittende på leggene liksom.
|
|
![]() |
|
|