Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-13, 19:18   #281
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har invitasjon til to 30-årslag og et julebord samme dagen, og sliter skikkelig med å velge..

Det er vanskelige beslutninger å ta på egenhånd. Kan jeg få anbefale The Genie? Han er til god hjelp når man selv er i tvil.

tjolahopp er ikke aktiv  
Gammel 05-10-13, 21:09   #282
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Jeg glemte å kjøpe sjokolade idag

Gammel 05-10-13, 21:11   #283
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Jeg glemte å kjøpe sjokolade idag

Herregud!

Gammel 05-10-13, 21:21   #284
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er litt vanskelig å lære meg italiensk. Jeg har ikke akkurat talent for å lære nye språk, men jeg vil lære meg itaiensk.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 05-10-13, 21:23   #285
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Siste rest i smågodtposen er godteri bare gubben liker. Det vil si at jeg har godteri jeg ikke liker! På en lørdagskveld!

Gammel 05-10-13, 21:36   #286
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Siste rest i smågodtposen er godteri bare gubben liker. Det vil si at jeg har godteri jeg ikke liker! På en lørdagskveld!

Gammel 05-10-13, 22:34   #287
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg har lyst på litt mer vin, men orker ikke reise meg for å hente. Og dessuten er jeg i overkant mett, så jeg burde hatt en mer passende bukse først og. Phu...

Krem er ikke aktiv  
Gammel 05-10-13, 22:41   #288
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Mannen har bedt meg om å sjekke om det stemmer at brødet ikke har fått på seg en brødpose (og antakelig deretter putte det i en sånn pose om det stemmer).

Det kommer ikke til å ta mange sekundene. Men det gjorde det veldig, veldig mye tyngre å bestemme seg for å legge seg. Siden jeg altså skulle ta turen om kjøkkenet når jeg nå likevel reiser meg...)

Gammel 05-10-13, 22:44   #289
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

ja, også innså jeg etter å ha meldt ungene p svømmekurs at jeg derved har medt meg selv til å tilbringe 80 minutter i svømmehallen, pluss garderobe før og etter, lørdag og søndag fem helger. (40 min for hver av ungene, og mannen som holder på å miste en negl som holder seg greit på så lenge den ikke blir for våt anså det som greit om han dusjet den andre mens jeg badet med den første, og dusjet den første mens jeg badet med den andre.)

Jeg som ikke ser så godt uten briller, og ikke kan bruke linser, ja.

Gammel 05-10-13, 22:48   #290
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg finner ikke seimannposene med "salte rockere" i butikken lenger.

Gammel 05-10-13, 23:13   #291
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kommet hjem fra høstferie på fjellet, og burde pakke ut. Orker ikke, og er nødt til å sitte i sofaen og se på rotet mens jeg drikker rødvin.
Har dessuten kjøpt seks Stockholmstoler som må skrus sammen i morgen.

...og nå var sørenmeg side B på lp- en slutt, og jeg må reise meg opp og finne en ny plate, evt. sette den på på nytt.

Gammel 05-10-13, 23:19   #292
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst på snacks og har nada nix i hus.

Gammel 06-10-13, 00:11   #293
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Standard

Vi har fått himla mange yngel i akvariet... Lurer seriøst på om jeg må kjøpe nytt akvariet når de vokser til.

Gammel 06-10-13, 00:14   #294
halaisa
Aktiv

halaisa sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg har lyst på snacks og har nada nix i hus.

Jeg er vil bli tynn, men har alt for mye snacks i hus.
Og så er jeg trøtt men gidder ikke legge meg.

halaisa er ikke aktiv  
Gammel 06-10-13, 01:05   #295
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av halaisa, her.

Jeg er vil bli tynn, men har alt for mye snacks i hus.
Og så er jeg trøtt men gidder ikke legge meg.

Jeg har ikke snacks i hus fordi da spiser jeg det og triller til slutt...

Gammel 06-10-13, 07:40   #296
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skal jogge innover eller utover når jeg skal jogge i dag. Det vil da si jogge enten til høyre eller til venstre, det er kun to muligheter :ferierer på en øde øy:

Dessuten skulle jeg ønske jeg var trønder. Da hadde høstferien min begynt nå, ikke vært ferdig.

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 07-10-13, 10:44   #297
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg finner ikke seimannposene med "salte rockere" i butikken lenger.

Jeg kjøpt i går.
Da på Shell

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-10-13, 10:46   #298
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min kommenterte tørt i går at jeg hadde et i-landsproblem.

Jeg fikk nemlig ikke plass til alle de herlige sukker/kanel-marinerte eplebåtene oppi eplekaka.

Gammel 07-10-13, 17:41   #299
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke do på denne kspressbussen, og jeg vet ikke nå vi er fremme.

Heldigvis har de mobildekning, så jeg får a) klagd til noen på Internettet og b) løst dagens største i-landsproblem: Å ha glemt hvilket hotell jeg skal bo på i natt.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 07-10-13, 17:49   #300
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde glemt å ta isen ut av fryseren, så det blir ikke dessert før om et kvarter. Tidligst. Jeg vil ha is nååååå!!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.