Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Jeg er hodestups forelsket ...

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-13, 21:11   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket ...

Mangler genet *kjører Skoda* men bilen var fin, jeg evner å se det. Jeg har kjørt Mercedes og de var gode. kjørt BMW også, men den modellen jeg kjørte var kjip, for jeg nådde nesten ikke frem til pedalene

Gammel 29-09-13, 21:33   #22
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde en Mercedes, et glis av en luksusbil med hvite skinnseter og alle dingser, siste skrik og ypperste finesse: anno 1987.

Tviler på at det blir noen Mercedes på oss igjen med det første. Vi er i en tung transportfase, og her er det sjuseter sim gjelder.

Gammel 29-09-13, 23:27   #23
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Mangler genet *kjører Skoda* men bilen var fin, jeg evner å se det. Jeg har kjørt Mercedes og de var gode. kjørt BMW også, men den modellen jeg kjørte var kjip, for jeg nådde nesten ikke frem til pedalene

Nje... kan godt være litt forelsket i en Skoda også:

Gammel 30-09-13, 00:36   #24
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har Mercedes klart å fikse opp i rustproblemene sine nå, eller forhåndsruster de av dårlige værmeldinger fortsatt?
Aldri vært spesielt glad i Mercedes og ble ikke videre imponert over de to min onkel klarte å dra på seg, ikke han heller forsåvidt.
Men nå som fabrikken som lagde virkelige biler er nedlagt må jeg vel finne meg noe annet etterhvert, jeg også...
Klart man kan bli forelsket i en bil!

Gammel 30-09-13, 09:02   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Nje... kan godt være litt forelsket i en Skoda også:

Jeg er forøvrig veldig glad i Skodilaccen jeg altså - men 4x4 stasjonsvogn går ikke inn under kategorien forelskelse da. Den er forøvrig rød - hvilket jeg ikke anser som snertent når det kommer til en stasjonsvogn, men veldig praktisk på store parkeringsplasser.

Gammel 30-09-13, 13:48   #26
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Har Mercedes klart å fikse opp i rustproblemene sine nå, eller forhåndsruster de av dårlige værmeldinger fortsatt?
Aldri vært spesielt glad i Mercedes og ble ikke videre imponert over de to min onkel klarte å dra på seg, ikke han heller forsåvidt.
Men nå som fabrikken som lagde virkelige biler er nedlagt må jeg vel finne meg noe annet etterhvert, jeg også...
Klart man kan bli forelsket i en bil!

Gjestår vel å se. Jeg vil jo i hvert fall tro at de har tatt noen grep etter katastrofen de hadde tidlig og på midten av 2000-tallet - spesielt med E-klasse. Et sentralt element her er vel ikke bare at det rustet - en del andre selskaper har også hatt det problemet. Men MB har vel servicemessig håndtert det en del dårligere enn en del andre...

Gammel 08-10-13, 21:27   #27
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Denne har jeg innledet et kjærlighetsforhold til. Jeg så bildet, reiste ned og kjøpte den...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 22:08   #28
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjører Volvo og blir derfor akutt betatt av stort sett alle andre kjekke biler, i et kjærlighetsløst forhold som jeg jo er i. Det er lov, synes jeg.

Når vi blir skilt har jeg lyst på en lekker, distingvert rikmannskar. Mercedes har klart å løfte seg veldig senere tid, og gått fra promp og taxi til lekre familiebiler man snur seg etter. Og sikle etter. Sånn som denne. :drool:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 22:09   #29
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg venter på min Mercedes nå.

Gammel 08-10-13, 22:20   #30
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Dere ass. Dere er så overfladiske.

Jeg er dypt forelsket i Civicen min. Den går på luft, kjærlighet og gaffateip. What more can you want?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-13, 22:23   #31
Stjerneskuddet
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Dere ass. Dere er så overfladiske.

Jeg er dypt forelsket i Civicen min. Den går på luft, kjærlighet og gaffateip. What more can you want?

Jeg kjører også Civic, dvs mannen mest Denne vel og merke 40 årskrisen hans...

Gammel 08-10-13, 22:28   #32
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ha, ha, Stjerneskuddet. Min er nok mer "skjønnheten kommer innenfra". Den er ikke så veldig ny.

Gammel 08-10-13, 22:57   #33
Stjerneskuddet
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ha, ha, Stjerneskuddet. Min er nok mer "skjønnheten kommer innenfra". Den er ikke så veldig ny.

Får ikke prikket deg Måtte bare, er bittelitt stolt av bilene våre nemlig, endelig er det gledelig å kjøre igjen, etter to store økonomiske hull. Så når du skrev gaffatape og civic...

Gammel 08-10-13, 23:23   #34
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Får ikke prikket deg Måtte bare, er bittelitt stolt av bilene våre nemlig, endelig er det gledelig å kjøre igjen, etter to store økonomiske hull. Så når du skrev gaffatape og civic...

Gaffateip er billig.

Neida. Min er 14 år gammel, ikke så rart at den trenger litt ekstra kjærlighet da. Den holder seg overraskende godt.

Gammel 09-10-13, 11:26   #35
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor skal man på død og liv ha mindreårige biler?
Saaben min er myndig, men er god å kjøre, trenger foreløpig ikke gaffateip noe sted og går farlig fort.
Jeg er ikke forelsket i den pga utseende, for å si det litt forsiktig, men veldig glad i den allikevel.

Gammel 09-10-13, 11:43   #36
Stjerneskuddet
Erfaren

Standard

Saaben min er myndig, men er god å kjøre, trenger foreløpig ikke gaffateip noe sted og går farlig fort.
Jeg er ikke forelsket i den pga utseende, for å si det litt forsiktig, men veldig glad i den allikevel.

Vi har mindreårige biler- for første gang siden vi fikk lappen- fordi vi har kostet på den ene bilen 100 000kr på tre år, og hadde fremdeles 20 000kr igjen, og stolte ikke på at den ikke fant på mer tull, den andre trengte reparasjoner på 50 000kr. Lengtet etter garanti og problemfritt bilhold....

Gammel 09-10-13, 16:51   #37
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilen vår er ikke av ny dato, men myndig er den ikke allikevel må vi nå ha ny. Først og fremst fordi Far har skiftet jobb og må ha bil i jobben og fordi bilen etterhvert koster mer å holde i orden.
Bilen som nå blir Fars jobbil har tjent oss trofast og er 14 år.
Nybilen er en 2013 modell som vi håper vil være like god som den vi har hatt, er den det vil den ikke bli skiftet ut før vi må.

Gammel 09-10-13, 16:57   #38
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Myndige biler er ikke noe for meg.
Skal se på Audi A3 også før jeg bestemmer meg, også har jeg sett litt på Priusen.

Vi har Volvo XC70 nå, og det er ikke en bil som gir sommerfugler i magen. Mannen skal bytte i januar, og han har fått øynene opp for MB etter å ha vært med meg i bilbutikken.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 17:06   #39
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Jeg er hodestups forelsket ...

Mannen hadde med akkurat en lik, til og med samme farge, hjem i går som han prøvekjørte. Fin bil, men veldig uoversiktlig inni med små vinduer, bare helt ok å kjøre. Så ikke noe for meg. Jeg elsker min BMW jeg.....

Gammel 09-10-13, 18:02   #40
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Jeg er hodestups forelsket ...

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Mannen hadde med akkurat en lik, til og med samme farge, hjem i går som han prøvekjørte. Fin bil, men veldig uoversiktlig inni med små vinduer, bare helt ok å kjøre. Så ikke noe for meg. Jeg elsker min BMW jeg.....

Ja, jeg fikk heller ikke helt godfølelsen når jeg satt meg inn i den. Magien forsvant liksom litt. Derfor skal jeg se på Audi også.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.