|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemerSkal til København sammen med svigerinnen min i morgen og jeg klarer bare ikke velge hva jeg skal pakke ned. Og så må jeg gå helt opp på loftet for å hente koffert og der er det kaldt. |
![]() |
![]() |
#162 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: I-landsproblemer
Mannen kom opp fra kjelleren med min koffert for fem minutter siden. Jeg sitter her enda, jeg ...
![]() |
#163 |
Mannen kommer hjem om en liten halvtime. Kanskje han skal få æren å gå på loftet etter koffert... |
![]() |
![]() |
#164 |
Tittel og tittel....
|
Enda godt jeg leste denne tråden før jeg gikk i vaskekjelleren.
#165 |
Søt og rar
|
![]() Sv: I-landsproblemerJeg skulle ønske jeg kunne sende det håndskrevne brevet til bestemor og barselgaven til ei venninne elektronisk eller via en påfugl,
#168 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemerPappaen min som har vært barnevakt i dag sultet nesten ihjel fordi jeg glemte å fortelle han at han måtte skru lokket på trykk-kokeren i stedet for å løfte det rett av. Nå sier han at han nekter ytterligere barnevaktoppdrag. |
![]() |
![]() |
#171 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mm, jeg skulle bare ønske at noen hadde kommet på det før meg, for jeg sitter fortsatt og venter på at klærne skal henge seg opp selv. Det ser det ikke ut som at de har tenkt til.
#172 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: I-landsproblemerJeg har planer om å kjøre bil mellom Trondheim sentrum og to avtaler i morgen, og gruer meg til å leite etter parkeringsplasser. Men gidder heller ikke å finne ut hvor og når bussene går, for det blir så vaaaanskelig.
#173 |
Borte
|
![]() Sv: I-landsproblemerJeg har vondt i foten og tror kanskje det er en betennelse inni der. Det knitrer når jeg beveger den.
#174 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: I-landsproblemerDe sa at taxien måtte bestilles 15 før og at jeg måtte beregne en halvtime til kontoret. Så tok det 15 min totalt fra jeg bestilte og jeg er her 45 min for tidlig og må drikke kaffe på en fransk kafé så lenge.
#175 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: I-landsproblemerTomt for bønner i nærmeste kaffemaskin på jobben, jeg måtte gå til den som er lengst borte i gangen!
#176 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
#178 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: I-landsproblemerDet ble for varmt med den siste kubben i ovnen nå, solen har visst kommet inn i stuen i tillegg. Må lufte samtidig som jeg fyrer. |
![]() |
![]() |
#179 |
![]() Sv: I-landsproblemerSitter og venter på svigerinnen min for å ta flytoget og tiden går så sakte. Vente er kjedelig. |
![]() |
![]() |
|
|