Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-13, 16:13   #141
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg må surfe på mobilen, for iPaden ligger på loftet og ræva mi sitter visst fast i sofaen.

Gammel 26-09-13, 16:40   #142
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg må surfe på mobilen, for iPaden ligger på loftet og ræva mi sitter visst fast i sofaen.

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 26-09-13, 16:44   #143
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen er ikke ferdig med middagen enda.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 26-09-13, 18:52   #144
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Lillefingen min sovnet og det kiler når det våkner.

Gammel 26-09-13, 18:53   #145
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iOS 7.0 gjorde ipaden min styyyyygh!

Gammel 26-09-13, 19:06   #146
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

iOS 7.0 gjorde ipaden min styyyyygh!

Det går over. Man blir vant til det

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-09-13, 19:11   #147
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vinskapet mitt er helt fullt, og dessuten passer ikke champagneflasker så godt inn i hyllene.

Mange hvitvinsflasker er for lange til flaskehyllen i kjøleskapet.

Gammel 26-09-13, 19:11   #148
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i Paris, og skal snart ut og spise på jobbens regning.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 26-09-13, 19:14   #149
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Mange hvitvinsflasker er for lange til flaskehyllen i kjøleskapet.

Høh! Mange av hvitvinsflaskene er for tykke for hvitvinssonen, og må ligge i rødvinssonen. Den må serveres flere grader for varm, eller ligge litt i kjøleskapet og bli for kald!

- No. 4 -
Gammel 26-09-13, 19:19   #150
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så fryktelig komplisert med all denne vinen!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 26-09-13, 19:20   #151
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Jeg sendte mannen på butikken for å kjøpe Hjerteostepop og han kom hjem med vanlig ostepop

Mannen min har kjøpt hjerteostepop, og den er ikke noe god. Jeg vil ha vanlig!

Gammel 26-09-13, 19:21   #152
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Høh! Mange av hvitvinsflaskene er for tykke for hvitvinssonen, og må ligge i rødvinssonen. Den må serveres flere grader for varm, eller ligge litt i kjøleskapet og bli for kald!

Besøket mitt i går spiste ikke opp daimkjeksene, og nå gjorde jeg det i dag i stedet.

Gammel 26-09-13, 19:26   #153
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Det er så fryktelig komplisert med all denne vinen!

Ja. Jeg ble nå plutselig i tvil om jeg bør kjøpe vinskap om hvitvinen likevel må ligge i kjøleskapet.

Nevnte jeg at champagneflaskene er for tykke til flaskehyllen i kjøleskapet. Rødvin går derimot fint. Men det er det jo liten vits i.

Gammel 26-09-13, 19:29   #154
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Milfrid: man må kjøpe kun Riesling. Ingen chablis.

- No. 4 -
Gammel 26-09-13, 19:32   #155
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Milfrid: man må kjøpe kun Riesling. Ingen chablis.

Nå liker jeg en god (og riktig temperert!!) Riesling (det er stort sett de som er for lange til kjøleskapet), men jeg er jo enda gladere i chablis da. Krise!!!

Gammel 26-09-13, 19:32   #156
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rieslingflaskene er for lange for mitt vinskap. Chablis går utmerket, men jeg liker jo jevnt over riesling mye bedre.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 26-09-13, 19:34   #157
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal være med mannen på jobbtur til utlandet og greier, vi har levert ungene hos barnevakt, og nå må jeg gå og pakke. Det er så kjeeeeeedelig.

Gammel 26-09-13, 19:43   #158
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Rieslingflaskene er for lange for mitt vinskap. Chablis går utmerket, men jeg liker jo jevnt over riesling mye bedre.

...må jeg ha TO vinskap, altså? snakker vi I-landsproblemer, dere.

Gammel 26-09-13, 19:46   #159
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Det er så rent og ryddig etter fotografering her at selv om jeg egentlig bare kan slappe av før vi overtar nytt hus på tirsdag så føles det liksom ikke helt riktig å ligge i sofaen. Har prøvd flere vinkler og stillinger, men jeg ender bare opp med å finne en vaskeklut og jakte på en imaginær flekk.

GydaG er ikke aktiv  
Gammel 26-09-13, 20:09   #160
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg angret i samme sekund som jeg startet vaskemaskinen, for det gikk opp for meg at jeg må jo henge klærne opp når den er ferdig, og det har jeg skikkelig, skikkelig lite lyst til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.