|
|
#381 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Jeg står i denne stund og venter på take away fra den nye sushisjappa ved Brynseng t-banestasjon. Den må jo prøves! Har bestilt div maki, og skal kjøpe med en salmalaks på veien, som jeg skal lage ponzusaus til. Så i dag blir det maki og sashimi.
|
|
#382 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Buskerud
![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag blir det Taco... etter vesla sitt ønske |
|
|
|
|
#383 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Spaghetti bolognese. :uinspirert:
|
|
#385 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Misosuppe med soba (bokhvetenudler), svinekjøtt, purre og reddiker.
|
|
#387 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Stekt Salmalaks med grønnsaker, poteter og rømme. |
|
|
|
|
#388 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Pølselapskaus med flatbrød.
|
|
#389 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag er det Farfalle-pasta med en digg hjemmelaget osteaktig saus med (veggis)chorizo, grønne erter, løk og hvitløk. Ungene elsker dette, selv om minsten plukker ut chorizoen da den er ørlite sterk. Nystekte baguetter til. Nam!
|
|
#390 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Vi feirer og har bestilt fra Spice!! |
|
|
|
|
#392 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag lagde vi Skilpaddas kikert og spinat-curry, igjen.
|
|
|
#393 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Jeg elsker den spinatcurryen, vi kaller den "Skilpaddecurry" her i huset. Jeg liker den best med hjemmebakt naan og raita til, og siden jeg ikke alltid gidder å lage naanbrød til så er det blitt altfor sjelden vi har den til middag nå for tiden. Tror jeg må bake en stooor batch naan og ha i fryseren så jeg alltid har det tilgjengelig, hehe. For den gryta er FANTASTISK!
|
|
#394 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Her ble det pølsegrateng med makaroni, middagspølse, paprika, purre, løk, gulrøtter og hvit saus. Gratinert med Jarlsberg.
|
|
#396 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Pasta og kjøttsaus, og jeg måtte lage den.
|
|
#398 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag skal jeg lage fiskeboller i hvit saus til minsten. Jeg spiser nok restemat som blir en salat med rødbetmos og kapers |
|
|
|
|
#399 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I går fikk vi lapskaus på kurs, i dag skal jeg passe et par unger(store sådanne) og de har har i følge bestemoren bestilt stekt pølse og spaghetti, så da blir det vel det.
|
|
|
#400 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Kokt torsk m/ gulrotstuing, bacon og potet.
![]() |
|
|