|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
BryllupsgaveHva kjøper man i bryllupsgave til et par som ikke har lagt ut noe ønskeliste? Jeg aner ikke hva de ønsker seg eller liker. Mannen skal være forlover.
|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: BryllupsgaveJeg er storfan av opplevelser.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BryllupsgaveJeg synes fortsatt vin er en fin ide. Tre flasker, en som skal lagres i ett år, en som skal lagres i fem år og en som skal lagres i 10 år. På hver flaske står det et hyggelig kort, hvor det står når den skal drikkes, og litt annet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: BryllupsgaveHvor i livet er dette paret? Er det ett par som har alt ville jeg ha gått for en opplevelse. Ny-etablerte trenger alltids ett eller annet til huset. Uvant med at brudepar ikke legger ut ønskeliste.
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: BryllupsgaveOm du vet hvordan de har det hjemme og kan finne noe som kan passe er noe til å henge på veggen/kunst veldig fint! Men som Che sier, kan dere ikke spørre brudeparet? Det går jo an å spørre om det er noe de virkelig trenger som dere kan kjøpe. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sv: BryllupsgaveVi har spurt de om de har lagt ut noe ønskeliste men det hadde de ikke. Er et veldig lite bryllup, tror vi kun er 10-12 stk.
|
|
|
|
#10 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BryllupsgaveVille gitt en opplevelse av noe slag tror jeg. Vanskelig å kjøpe ting til noen som kjøper det det de trenger og har det meste. Da måtte det i tilfelle blitt gavekort. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bryllupsgave
Jeg hadde ikke nølt med å kjøpe noe dere vet at han liker, når det er han dere kjenner og har et nært forhold til. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: Bryllupsgave
Fordi de har egentlig ikke vært så mye sammen i det siste. Men de er barndomsvenner og de har vært mye sammen før. Men hverdagen er ganske travel for begge to og han er mye på reise så de er ikke så ofte sammen nå. Men de er gode venner selv om.
|
|
|
|
#13 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Bryllupsgave
Da kan man evnt kjøpe et gavekort fra et galleri som selger kunst med mange ulike kunstnere. |
|
|
|
![]() |
|
|