Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor mange par Converse har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-13, 22:15   #61
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange par Converse har du?

Nei, ingen. Og joggesko eller sneakers med kilehæl kommer aldri inn i huset

Gammel 06-08-13, 22:16   #62
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen, men jeg satt akkurat og tittet på noen inne på nok200.com. Men tror uansett at de blir for lave. Jeg takler ikke helt å gå med sånne lave sko. Har et par svarte Keds (eller er det Vans?) som jeg egentlig ikke skjønner helt hvorfor jeg har kjøpt. De stiller i samme kategori.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 22:20   #63
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ingen, og ikke egentlig noen plan om å skaffe noen heller.

Men spørr du hvor mange varianter av eccosko jeg har, som er mer praktiske enn lekre (noen til penere bruk enn andre, og noen til våtere eller kaldere vær enn andre, men dog, like fullt, eccosko som stort sett er gode å gå i) så blir svaret et noe annet...

Men jeg diskuterer aldri antakket skopar med min mann, utover når han sier "du burde kanskje hatt et par...", for han har flere par sko enn meg, ja. Kjøper oftere nye i alle fall. Og kvitter seg ikke egentlgi med de han slutter å bruke. Så han har ikke noe å si på antallet sko.

Gammel 06-08-13, 22:20   #64
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Tre par. Men jeg bruker de ikke, og liker de egentlig ikke. Hvite skinn hitops, brune hitops og lave lilla.

Gammel 06-08-13, 22:22   #65
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg er mer overrasket over at folk kjøper converse til barna sine. Jeg synes barn skal ha gode sko.

Jeg kom forresten til å tenke på min venninne fra Zimbabwe, som jeg bodde sammen med da jeg studerte. En dag stod hun og betraktet skoene sine i skapet, sukket tungt og sa "Jeg har bare 27 par sko, folk må tro jeg er fattig."

Gammel 06-08-13, 22:25   #66
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ja, det lurer jeg på i dag. Og: Hvor mange par er nok?

:aldri så liten diskusjon med mannen:

Nå må du snart fortelle hvem som mente hva.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 22:25   #67
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Huff ja, bare 27 par ja, da er man nok fattig.

Og jeg hører vel hjemme på fattighjemmet da...

Gammel 06-08-13, 23:06   #68
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har to. Ett lavt og ett høyt.

Hvorfor snakkes det om Toms i denne tråden?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 23:12   #69
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ett par, grå. Størsta har ett par hun også, men mørkeblå, så det hender vi byttelåner siden hun har str. 39 og jeg har 39,5.

Ønsker meg et par Hi Ness.

Svigersøss har 9 par i ulike farger.

Stolt bilsikringsfanatiker

Sist redigert av emin : 06-08-13 kl 23:20.
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 23:14   #70
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

5 par (lilla, svart, hvit, burgunder og rød (lave)).
Jeg ønsker meg et par i den nydelige blåfargen som er ny av året, og jeg holdt på å blakke meg på et par fra Marimekko i dag.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 23:23   #71
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

9 par, høye og lave.

Jeg går stort sett i Converse, syns t.o.m. de er gode på

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 23:23   #72
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

0 converse og 0 TOMS

Samme her. Har ikke hatt converse-aktige sko på 21 år, dvs. siden russetida. jeg har faktisk vært på nippet til å kjøpe meg mørkeblå (jeg eier jo tross alt ei olabukse ), men så hadde de ikke størrelsen, og så kunne det være det samme.

Gammel 06-08-13, 23:24   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hvorfor snakkes det om Toms i denne tråden?

Det lurer jeg også på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 23:25   #74
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen. De er jo vonde å ha på!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 23:38   #75
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen. Converse og dets like er jo et lite helv(piip) å få på beina, og av igjen, og det gidder ikke jeg somle med. Og fy så svett du blir på beina av å ha dem på.

Gammel 06-08-13, 23:39   #76
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Dere hjelper ikke så veldig. Untatt Xian, Obelix og Anne.

Neida. Jeg har nemlig tre par (men det ene er så utslitt at jeg strengt tatt burde kaste de), og har funnet ut at jeg trenger to til. Mannen er ikke helt enig, og jeg har brukt opp alle pengene mine på ferieshopping.

Jeg trenger noen hvite lave, kjenner jeg. Og så syns jeg de med Union Jack på er fine. Jeg syns de er gode å gå i. Toms har jeg ikke - betyr det at jeg får ekstra Converse-kvote?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 23:46   #77
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Toms har jeg ikke - betyr det at jeg får ekstra Converse-kvote?

Gammel 06-08-13, 23:46   #78
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns du skal unne deg et par hvite

Jeg har hvite, grå, sort, burgunder, rosa, gule, blå, røde og offwhite

Gammel 06-08-13, 23:48   #79
Anne

Anne sin avatar

Standard

Som her, mine fra i sommer!

Sist redigert av Anne : 20-02-18 kl 13:22.
Gammel 06-08-13, 23:51   #80
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Jeg har ingen par og vil ikke ha heller. Datteren min har ti par

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.