![]() |
#381 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIHar byttet ut mye av kjoleparken min, og fikk denne grønne i dag. http://www.ellos.no/esprit/esprit-co...n-kjole/408928 |
![]() |
![]() |
#382 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III
Den var lekker! I rødt hadde den vært en knallfin julekjole, hvilket får meg til å tenke på at det snart er på tide å starte julekjoletråd her inne. |
![]() |
![]() |
#383 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIJa, den var egentlig enda finere i virkeligheten. Hadde tatt den rosa også om den var mer som på bildet, svart hadde også vært greit, men der er det bare størrelsene 34,42 og 44 igjen. |
![]() |
![]() |
#384 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIHummel sko |
![]() |
![]() |
#385 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIDet er visst flere som har en rååååsa periode om dagen.
#388 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIINydelig kjole kokosbolle, hvor er den fra? |
![]() |
![]() |
#390 |
Har bakt søte kaker
|
Takk, den er fra Vivienne Westwood, kjøpt på www.my-wardrobe.com.
#392 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIKjempefin kjole Kokos!
#393 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#395 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIJeg er fornøyd med å ha fått kjøpt meg noen basisplagg for høsten i ny størrelse, for veldog mange av klærne mine har blitt for store. Sist redigert av Filifjonka : 09-08-13 kl 18:03. |
![]() |
![]() |
#396 |
Flawsome
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIJeg er på utkikk etter litt kraftige sko til kjole/skjørt og strømpebukser utover høsten og vinteren. Jeg liker litt kraftige, røffe og maskuline sko til vinterbruk inne. Jeg lurer på disse (Vagabond), men er de kule eller fule? |
![]() |
![]() |
#397 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Enda en ny lang shoppingtråd IIIJeg skjønner hva du mener, og liker også litt sånn kraftige svarte sko om høsten. Og jeg liker ofte Vagabond. Men her ble sålen litt i meste laget, syns jeg. Den kunne roet seg bare litt ned? |
![]() |
![]() |
#400 |
Flawsome
Jo, absolutt, men jeg har gått med sorte DM i, tja, 20 sammenhengende vintre snart. Ikke det samme skoparet, da. |
![]() |
![]() |
|
|