Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-13, 22:01   #381
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Har byttet ut mye av kjoleparken min, og fikk denne grønne i dag. http://www.ellos.no/esprit/esprit-co...n-kjole/408928

Den satt veldig fint, behagelig stoff, jeg tror den kommer til å bli en favoritt. Bestilte den også i rosa for å se hvilken av fargene som var finest i virkeligheten, men den ble litt for knallfarget og blir returnert.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 22:05   #382
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Har byttet ut mye av kjoleparken min, og fikk denne grønne i dag. http://www.ellos.no/esprit/esprit-co...n-kjole/408928

Den var lekker! I rødt hadde den vært en knallfin julekjole, hvilket får meg til å tenke på at det snart er på tide å starte julekjoletråd her inne.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 06-08-13, 22:08   #383
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, den var egentlig enda finere i virkeligheten. Hadde tatt den rosa også om den var mer som på bildet, svart hadde også vært greit, men der er det bare størrelsene 34,42 og 44 igjen.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 07-08-13, 17:51   #384
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hummel sko

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hummel.jpg (81,4 KB, 5 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 07-08-13, 22:44   #385
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Det er visst flere som har en rååååsa periode om dagen.
Blir rosa og fin på fjelltur til helgen.

Gammel 08-08-13, 11:42   #386
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 08-08-13, 22:45   #387
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ooo, fin kjole kokosbolle!

Nye sko.

Gammel 08-08-13, 23:49   #388
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Nydelig kjole kokosbolle, hvor er den fra?

Jeanett er ikke aktiv  
Gammel 09-08-13, 00:26   #389
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

007 er ikke aktiv  
Gammel 09-08-13, 08:30   #390
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Nydelig kjole kokosbolle, hvor er den fra?

Takk, den er fra Vivienne Westwood, kjøpt på www.my-wardrobe.com. Gleder meg til den kommer!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-08-13, 08:31   #391
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiiiiiine, 007!

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 09-08-13, 08:49   #392
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin kjole Kokos!

Gammel 09-08-13, 13:14   #393
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne:

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 09-08-13, 17:51   #394
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjørt. At det ikke er sort er uvant.

Gammel 09-08-13, 17:57   #395
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg er fornøyd med å ha fått kjøpt meg noen basisplagg for høsten i ny størrelse, for veldog mange av klærne mine har blitt for store.

Diesel Grupee, min nye favorittjeans, i både lys, mørk og svart utgave, et svart utskrådd skjørt fra H&M som jeg vet jeg kommer til å bruke mye, og denne kjolen i både grønt og svart: http://www.ellos.no/esprit/esprit-co...n-kjole/408928

Den kjolen er virkelig fin i fasongen, og veldig behagelig også. Og til mer festlige anledninger har jeg kjøpt denne InWear-kjolen, bare i bringebærrosa. Også den veldig fin i fasongen. http://www.boozt.com/eu/en/in-wear/y...500148/1698453

Nå har jeg det jeg trenger, og skal ikke shoppe mer på en stund.

Sist redigert av Filifjonka : 09-08-13 kl 18:03.
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-08-13, 17:59   #396
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg er på utkikk etter litt kraftige sko til kjole/skjørt og strømpebukser utover høsten og vinteren. Jeg liker litt kraftige, røffe og maskuline sko til vinterbruk inne. Jeg lurer på disse (Vagabond), men er de kule eller fule?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 09-08-13, 18:04   #397
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg skjønner hva du mener, og liker også litt sånn kraftige svarte sko om høsten. Og jeg liker ofte Vagabond. Men her ble sålen litt i meste laget, syns jeg. Den kunne roet seg bare litt ned?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-08-13, 18:14   #398
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den kunne roet seg bare litt ned?

Men jeg finner ingen perfekte. Tips, noen?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 09-08-13, 18:31   #399
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Kan ikke dr martens være et alternativ.

Gammel 09-08-13, 18:59   #400
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Kan ikke dr martens være et alternativ.

Jo, absolutt, men jeg har gått med sorte DM i, tja, 20 sammenhengende vintre snart. Ikke det samme skoparet, da. Jeg synes DM kan bli litt tunge, og ser etter noe som ser "tungt" ut, men kjennes litt lettere på foten.

Madicken er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.