|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spedbarn på flyJeg tipper det er den vegghengte saken det er snakk om, altså. Og at svigerinne i tjukk ammetåke har misforstått litt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
maler
|
Sv: Spedbarn på fly
Mens plutten sov i en sånn da vi var på tur da han var halvannet.
|
|
|
#23 |
|
awesom
|
Ja vektgrensa var 12 kg. Regnet akkurat på det og Ask var 8 måneder da vi reiste, ikke 6. Storebror som var 2 år eldre og en halvkilo lettere en sin sumobror kunne klart vektgrensen, men måtte da ligge dobbelt i den.
|
|
|
#24 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spedbarn på flyMin første tanke var Flyebaby.
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Spedbarn på flyJeg har flydd med baby mange ganger, aldri fått noe som helst, hverken basinette (selv om vi har sittet forrestt) eller hengekøye. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spedbarn på flyFlyebaby er ganske nytt tror jeg, kom over den på nett her om dagen. Ikke vært borti den tidligere jeg heller selv om jeg har flydd ganske mye med baby.
|
|
|
#27 |
|
Personlig pessimist
|
Da vil jeg anbefale en lommeslynge. Genialt til liten baby på fly, og jeg fikk lett tredd selen rundt sovende baby. Vi fløy da minsten var 4 måneder (han var prematur og liten for alderen), og da sov han i lommeslyngen gjennom sikkerhetskontrollen, taxfree-shoppingen, ombordstigningen og take-off.
|
|
|
|
#28 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Spedbarn på flyDette er jo en gammel tråd, men jeg dytter litt i den likevel. Vi skal ut og fly med en liten tass som nærmer seg 5 måneder (om en måned), og han har til nå ikke trivdes i bæresele (som i hylskriking og vill sprelling). Han er en aktiv krabat og jeg ser for meg at å bære han/ha han på fanget løst i mer enn 15 minutter når han er våken på en flyplass og på flyet ikke er særlig optimalt. Sovner han på flyet er det ikke noe problem, da ligger han i fanget til en av oss. Er han våken, vil han helst hoppe/sprelle/kave/gaule
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spedbarn på flyJeg har holdt mine på fanget rett og slett, ellers har jeg hatt dem i bilstol i eget sete når det gikk. Ta med smokk!
|
|
|
#30 |
|
-o-o-o-o-o-
![]() |
Sv: Spedbarn på flyTakk!
|
|
|
#31 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: Spedbarn på flyHer er lillebror på voksiposeunderlag som ligger over knærne våre. Gir nok rom til soving og herjing. (Lillebror får også klaustrofobi etter hvert i bæretøy).
|
|
|
#32 |
|
-o-o-o-o-o-
![]() |
Sv: Spedbarn på flySmart den plata!Takk
|
![]() |