Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hver gang vi møtes 2013

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-13, 11:07   #61
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hver gang vi møtes 2013

Jeg synes den første sesongen var veldig mye bedre enn den andre. Jeg likte utrolig godt Vinnie som jeg syntes var så flink til å lage andres musikk i sin genre, som jo er/var ganske annerledes enn andre. I tillegg syntes jeg det var morsomt med alle Knutsen og Ludvigsen-bidragene.

Og jeg savnet den "annerledesheten" i sesong 2 og mistenker at jeg kommer til å savne den i årets sesong også.

Gammel 24-06-13, 11:16   #62
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er forventningsfullt avventende - kasnkje noen av årets deltakere leverer noe som blir like nytenkende som Vinnie's greier. Vinnie var jo for spesielt interesserte før han var med, og så slår han til og lager noen helt fantastiske versjoner av de ansres sanger, slik som Sommerfugl og God Morgen Norge. Fantastisk bra TV og fantastisk bra musikk synes jeg.

Jeg likte fjorårets cast veldig godt, forøvrig. Men i motsetning til de fleste, så var det ikke Morten Abel som var rosinen i pølsa, men jentene som var med - både Marion, Anita og Lene synes jeg leverte noen utrolig vakre versjoner av de andres sanger.
Og Magnus Rønnebergs versjon av Marion Ravns hjerteskjærende vakre "Here I am" var noe av det fineste i hele sesong to, synes jeg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 11:21   #63
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg digger fortsatt Jan Eggums versjon av Vinni's "Tomorrow". Det var ikke bare Vinni som overrasket positivt i den første sesongen syns jeg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 11:26   #64
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg digger fortsatt Jan Eggums versjon av Vinni's "Tomorrow". Det var ikke bare Vinni som overrasket positivt i den første sesongen syns jeg.

Nope, det var ikke bare Vinnie, nei. Men for meg var han den jeg kjente minst til fra før og siden Paper Boys liksom var lengst fra det jeg hører vanligvis, var det han som overrasket mest. Jeg syntes Halvdan Sivertsens versjon av Bertine Zetlitz' Twisted little star" var fantastisk, og jeg digger Eggum's "Eg ve te Bergen" og Bertines "telefon" og enda fler som jeg ikke husker akkurat nå.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 24-06-13, 13:38   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Præhæ! Jeg visste at Lars Lillo kom til å bli med på dette! :gleder meg til å rub it in my darlings face:

Ellers har jeg en sånn skrekktanke om at det en gang kommer til å skje at Tone Damli synger
"Hun er fri" mens Michael Krohn sitter og griner, og er lykkelig over at dette ikke skjer denne gangen heller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 13:43   #66
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ellers har jeg en sånn skrekktanke om at det en gang kommer til å skje at Tone Damli synger
"Hun er fri" mens Michael Krohn sitter og griner, og er lykkelig over at dette ikke skjer denne gangen heller.

DET er en ganske skrekkelig tanke faktisk.

Gammel 24-06-13, 13:57   #67
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Eller Hanne Krogh som synger Ølbriller.

Gammel 24-06-13, 15:54   #68
konsulenten
Passiv

Standard

Det har ikke vært og kommer neppe til å bli noe musikk i dette programmet som jeg kunne tenkt meg å høre på (sånn utenom programmet). Men likevel liker jeg det godt. Jeg synes det er morsomt å se hvordan de tolker hverandre, og reaksjonene deres.

Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 17:36   #69
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ikke denne gangen, og aldri senere. :mantra:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-13, 22:08   #70
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Det har ikke vært og kommer neppe til å bli noe musikk i dette programmet som jeg kunne tenkt meg å høre på (sånn utenom programmet). Men likevel liker jeg det godt. Jeg synes det er morsomt å se hvordan de tolker hverandre, og reaksjonene deres.

Det synes jeg også, men de der underholdningsgreiene i mellom, det kunne de godt spare seg for. Da hadde det vært mer interessant å få se hvordan artistene jobbet med låtene underveis.

Gammel 24-06-13, 22:11   #71
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Eller Hanne Krogh som synger Ølbriller.

Det kunne jeg nesten tenke meg å høre.

Gammel 25-06-13, 01:21   #72
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Nope, det var ikke bare Vinnie, nei. Men for meg var han den jeg kjente minst til fra før og siden Paper Boys liksom var lengst fra det jeg hører vanligvis, var det han som overrasket mest. Jeg syntes Halvdan Sivertsens versjon av Bertine Zetlitz' Twisted little star" var fantastisk, og jeg digger Eggum's "Eg ve te Bergen" og Bertines "telefon" og enda fler som jeg ikke husker akkurat nå.

Ja! Halvdans versjon av twisted little star var nydelig!
Har hørt utrolig mye på den.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 01:24   #73
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Ja! Halvdans versjon av twisted little star var nydelig!
Har hørt utrolig mye på den.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-13, 08:48   #74
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fra første sesong hører jeg fortsatt på Vinnis "God morgen Norge". Bertine Zetlitzs "telefon" og Øystein Dolmens "Let the monkeys out". Fra siste sesong kan jeg ikke få nok av Anita Skorgan som synger "det begynner å bli et liv". Og så synes jeg "Casanova" med Marion er kul, samt Kurt sin versjon av "Everything". For ikke å snakke om Magnus Grønnebergs "Mitt strøk".

Gammel 25-06-13, 10:52   #75
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Første sesong av dette programmet går på repeat når vi kjører til hytta. Ungene mine digger det. Favorittene er God morgen, Norge ( ... jeg vil ALLTID bli i godt humør av å høre den sangen), Let the monkey out, Ti tusen tommeltotter, Barcelona og Kanskje kommer kongen.

Og ikke minst har vi lett opp alle originalene, og det er morsomt hvordan reagerer på forskjellene.

Neste sesong slo på ingen måte an hos ungene.

Knerten vil glede seg veldig over Lars Lillo-Stenberg, men det har litt andre årsaker. Jeg har alltid likt deLillos, så jeg skal nok få med meg det programmet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.