|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hver gang vi møtes 2013Jeg synes den første sesongen var veldig mye bedre enn den andre. Jeg likte utrolig godt Vinnie som jeg syntes var så flink til å lage andres musikk i sin genre, som jo er/var ganske annerledes enn andre. I tillegg syntes jeg det var morsomt med alle Knutsen og Ludvigsen-bidragene.
|
|
|
|
#62 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hver gang vi møtes 2013Jeg er forventningsfullt avventende - kasnkje noen av årets deltakere leverer noe som blir like nytenkende som Vinnie's greier. Vinnie var jo for spesielt interesserte før han var med, og så slår han til og lager noen helt fantastiske versjoner av de ansres sanger, slik som Sommerfugl og God Morgen Norge. Fantastisk bra TV og fantastisk bra musikk synes jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#63 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hver gang vi møtes 2013Jeg digger fortsatt Jan Eggums versjon av Vinni's "Tomorrow". Det var ikke bare Vinni som overrasket positivt i den første sesongen syns jeg. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hver gang vi møtes 2013
Nope, det var ikke bare Vinnie, nei. Men for meg var han den jeg kjente minst til fra før og siden Paper Boys liksom var lengst fra det jeg hører vanligvis, var det han som overrasket mest. Jeg syntes Halvdan Sivertsens versjon av Bertine Zetlitz' Twisted little star" var fantastisk, og jeg digger Eggum's "Eg ve te Bergen" og Bertines "telefon" og enda fler som jeg ikke husker akkurat nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Sv: Hver gang vi møtes 2013Præhæ! Jeg visste at Lars Lillo kom til å bli med på dette! |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DET er en ganske skrekkelig tanke faktisk.
|
|
|
#67 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hver gang vi møtes 2013Eller Hanne Krogh som synger Ølbriller.
|
|
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
Sv: Hver gang vi møtes 2013Det har ikke vært og kommer neppe til å bli noe musikk i dette programmet som jeg kunne tenkt meg å høre på (sånn utenom programmet). Men likevel liker jeg det godt. Jeg synes det er morsomt å se hvordan de tolker hverandre, og reaksjonene deres. |
|
|
|
#69 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke denne gangen, og aldri senere. :mantra: |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Off the map.
|
Det synes jeg også, men de der underholdningsgreiene i mellom, det kunne de godt spare seg for. Da hadde det vært mer interessant å få se hvordan artistene jobbet med låtene underveis.
|
|
|
#72 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja! Halvdans versjon av twisted little star var nydelig!
|
|
|
#74 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hver gang vi møtes 2013Fra første sesong hører jeg fortsatt på Vinnis "God morgen Norge". Bertine Zetlitzs "telefon" og Øystein Dolmens "Let the monkeys out". Fra siste sesong kan jeg ikke få nok av Anita Skorgan som synger "det begynner å bli et liv". Og så synes jeg "Casanova" med Marion er kul, samt Kurt sin versjon av "Everything". For ikke å snakke om Magnus Grønnebergs "Mitt strøk".
|
|
|
#75 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hver gang vi møtes 2013Første sesong av dette programmet går på repeat når vi kjører til hytta. Ungene mine digger det. Favorittene er God morgen, Norge (
|
|
![]() |
|
|