Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 12:38   #221
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Jeg vil være med i puleklubben. :vårkåt:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:40   #222
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Forøvrig vil jeg bare påpeke at denne diskusjonen ALDRI hadde kunnet ffinne sted på et annet forum jeg vet om. Der hadde det blitt kneblet, låst og sikkert sparket ut noen også.

Det stemmer nok. På den andre siden eksisterer det ikke lukkede subforum på det andre stedet (så vidt jeg vet) og skille mellom brukerne, som gir grobunn til misnøye og undring. Jeg syns faktisk det er mer skvært slik det foregår der, selv om jeg kan være uenig i ting der også.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:40   #223
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

*rydder plass*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:41   #224
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

*rydder plass*

:takknemlig:

Gammel 02-05-07, 12:41   #225
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men ikke noe puling med Brann-effekter på!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:42   #226
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:42   #227
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så, så. Nå må vi la dem med litt uvanlige seksuelle lyster også få slippe til. *raus*

Gammel 02-05-07, 12:43   #228
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kjenner på meg at dett blir en fin klubb.

Gammel 02-05-07, 12:43   #229
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Man trenger ikke pule når man har Brann-efekter på. Da kommer orgasmen av seg selv.

Huff, for et språk.

Gammel 02-05-07, 12:44   #230
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så, så. Nå må vi la dem med litt uvanlige seksuelle lyster også få slippe til. *raus*

Men man skal jo heller ikke prøve drepe kåtheten.. .

Er liksom du sjefen nå da, hæ hæ hæ??

Gammel 02-05-07, 12:44   #231
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Men jeg har vel gjort meg til uvenner med de fleste, sånn at jeg ikke får være med i noen av de nye klubbene som popper opp her.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:44   #232
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Man trenger ikke pule når man har Brann-efekter på. Da kommer orgasmen av seg selv.

Huff, for et språk.

Nå sprutelo jeg slik at femåringen ble dødsinteressert.

Gammel 02-05-07, 12:45   #233
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg kjenner på meg at dett blir en fin klubb.

Jeg kjenner på meg at du er litt SM... :noia:

Gammel 02-05-07, 12:45   #234
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Men man skal jo heller ikke prøve drepe kåtheten.. .

Er liksom du sjefen nå da, hæ hæ hæ??

Jeg er i alle fall best på å delegere.

Gammel 02-05-07, 12:46   #235
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg er i alle fall best på å delegere.

Jeg er god på å sjefe.

Gammel 02-05-07, 12:46   #236
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Det stemmer nok. På den andre siden eksisterer det ikke lukkede subforum på det andre stedet (så vidt jeg vet) og skille mellom brukerne, som gir grobunn til misnøye og undring. Jeg syns faktisk det er mer skvært slik det foregår der, selv om jeg kan være uenig i ting der også.

Det gjør det, så vidt jeg vet, men de forumene er lukket på andre kriterier. Løvetannbarna er vel ett eksempel på det. Og tro ikke at det ikke skjer på andre forum også, dette er ganske vanlig praksis. Men det er selvsagt lov til ikke å like det for det.

Gammel 02-05-07, 12:47   #237
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Men jeg har vel gjort meg til uvenner med de fleste, sånn at jeg ikke får være med i noen av de nye klubbene som popper opp her.

Ettersom spøken din om den hemmelige klubben falt på steingrunn i de øvre sjikt, kan du få være med meg på treningsleir: Hvordan forstå den interne FP-humoren?

Jeg løfter litt på øyenbrynet
av humoren som kom til syne.
Man jatter kokett
med dem som har rett
ved hjelp av et medløpertryne..?

Gammel 02-05-07, 12:48   #238
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er lov å ikke like ting, og det er også fullt lovlig å velge bort ting man ikke liker.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:48   #239
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ettersom spøken din om den hemmelige klubben falt på steingrunn i de øvre sjikt, kan du få være med meg på treningsleir: Hvordan forstå den interne FP-humoren?

Jeg løfter litt på øyenbrynet
av humoren som kom til syne.
Man jatter kokett
med dem som har rett
ved hjelp av et medløpertryne..?

Elinblu, du er sjennial!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 12:50   #240
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det gjør det, så vidt jeg vet, men de forumene er lukket på andre kriterier. Løvetannbarna er vel ett eksempel på det. Og tro ikke at det ikke skjer på andre forum også, dette er ganske vanlig praksis. Men det er selvsagt lov til ikke å like det for det.

Løvetannbarna er vel ikke mer lukket enn at man får være med der dersom man har en grunn til å være der og man søker om det. Det blir naturligvis noe helt annet.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.