Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-13, 21:03   #121
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Hva!? Er det ingen enda som har nevnt denne karen? Er jeg helt alene?

Gammel 03-06-13, 21:06   #122
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Patrick S. var jeg forelsket i både som Johnny:

Orry main:

og i point break

Matt Dillon var også en stor helt:

Og han kule i Hair:

Den første jeg var forelsket i var nok allikevel Elvis (selv om han døde året før jeg ble født)

I voksen alder (jada) har jeg hatt en crush på Matt Damon i Good Will Hunting, Johnny Depp og Robbie Williams.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:07   #123
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Oh! Nå kom jeg på en idrettshelt jeg hadde en gang i tiden også. Ikke at det egentlig var en crush i den forstand, men det var den aller første fotballspilleren jeg la merke til, klarte å huske navnet på og til og med kjente igjen hver eneste gang (kjempeinteressert der altså... ). Det var morsomt å si navnet hans, og ikke minst hadde han kult hår. Jeg lurer på om dette var første gang jeg la merke til at afro var kult.

Ruud Gullit.

Gammel 03-06-13, 21:10   #124
vixen

vixen sin avatar

vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Elvis og Orry main datt ut gitt.

Apropos Ante: Min søster var også forelsket i Ante og ville bli same. Hun fikk meg til å bli med å leke "same og reinsdyr". Den leken gikk ut på at jeg dro henne gården rundt på spark. Om noen skulle lure så er jeg lillesøster.

Gammel 03-06-13, 21:10   #125
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Joey McIntyre fra NKOTB. Da var jeg 9-10 år.

Neheei! Jordan!

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:22   #126
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Åååå, ja - Josh i Trashin' og Young Riders

Å, Trashin' var bare den beste filmen!

Jeg var også forelsket i Depeche Mode.

For ikke snakke om Natas.

Eller Rodney Mullen.

Og selvfølgelig Keanu Reeves. Han er høyt opp på lista den dag i dag.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 21:25   #127
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Kom på Rob Lowe fra Youngblood også.

Gammel 03-06-13, 21:26   #128
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Også hadde jeg crush på denne karen her lenge før han slo igjennom for fullt. Filmene "Forever young", "Huck Finn" og "the good son" var favoritter.

Jeg liker han godt enda, jeg.

Han er dessuten født i samme år som meg så vi hadde passet så godt sammen!

Gammel 03-06-13, 21:27   #129
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Kom på Rob Lowe fra Youngblood også.

Rob Lowe er fin enda. Jeg digget han i serien "West Wing" og gleder meg til å se han som John F. Kennedy.

Gammel 03-06-13, 21:27   #130
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Rob Lowe er fin enda. Jeg digget han i serien "West Wing" og gleder meg til å se han som John F. Kennedy.

Ja, han er fortsatt kjekk!

Gammel 03-06-13, 21:30   #131
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var begeistret for Ante, men greier ikke å huske om jeg var forelsket i ham. Luke Macahan var jeg definitivt forelsket i. Likte også han som spilte i Shogun, Richard ... ehe ... Chamberlain?

Det beste med "I ville vesten" er at jeg så den på nytt for et par år siden - jeg hadde en nostalgi trip med søsteren min. Og det er så gøy! Som voksen ser man jo mye bedre de grepene som blir gjort for å sørge for at karakterene skal fremstå på en spesiell måte. Det som er med Luke er at han er en kvinnebedårer av rang, samtidig som har er en virkelig "good boy" (dette trekket har jeg holdt på, bad boys er ikke noe for meg). For at disse egenskapene skal forenes så er det slik at kvinnen dør som fluer rundt ham. Det å kysse Luke Machan er som å slikke på cyanid.

Etter det var det slutt på filmhelter og jeg gikk over på musikere og litterærer figurer.

Gammel 03-06-13, 21:33   #132
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hva!? Er det ingen enda som har nevnt denne karen? Er jeg helt alene?

Å neida.

Gammel 03-06-13, 21:39   #133
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Å, Trashin' var bare den beste filmen!

Jeg var også forelsket i Depeche Mode.

For ikke snakke om Natas.

Eller Rodney Mullen.

Og selvfølgelig Keanu Reeves. Han er høyt opp på lista den dag i dag.

Åååå, vi må være separated at birth Tenk at noen andre også husker Natas Kaupas og Rodney Mullen?! Hva med Christian Hosoi, Matt Hensley og Danny Way?! Dette var jo livet mitt i tenårene - me and my board OG være DM fan i tillegg?!?! No vart æ skremt - finnes det liksom noen som er like sær som meg?!

Å ja - Keanu er fortsatt et fruktfat

Gammel 03-06-13, 21:40   #134
vixen

vixen sin avatar

Standard

Jeg var også betatt av Spike fra Junior Gazette:

Gammel 03-06-13, 21:41   #135
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Åååå, vi må være separated at birth Tenk at noen andre også husker Natas Kaupas og Rodney Mullen?! Hva med Christian Hosoi, Matt Hensley og Danny Way?! Dette var jo livet mitt i tenårene - me and my board OG være DM fan i tillegg?!?! No vart æ skremt - finnes det liksom noen som er like sær som meg?!

Å ja - Keanu er fortsatt et fruktfat

Separated at birth! (hadde nærkontakt med Rodney Mullen etter at han var i Oslo flere ganger også. )

Gammel 03-06-13, 21:54   #136
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Separated at birth! (hadde nærkontakt med Rodney Mullen etter at han var i Oslo flere ganger også. )

Hey

Jeg sitter her og undres om jeg skatet med ham noen dager en sommer... Gooood, I'm old - klarer ikke å huske om det var ham eller en annen

Gammel 03-06-13, 21:56   #137
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker ikke hvem jeg hadde min første forelskelse for, men jeg husker at det er lenge siden jeg har hørt denne sangen og er glad for å bli påmint den.

Trolig var det Mel Gibson.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Nå føler jeg meg litt som bien i Blind Melon-videoen som kommer inn og oppdager at det er mange (!) som meg.

(Kilde: youtube.com)

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 22:34   #138
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Også hadde jeg crush på denne karen her lenge før han slo igjennom for fullt.

På dette bildet var han da søtere enn søt, og ligner ikke så rent lite på min lille junior.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 22:53   #139
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og så Jon English, da. (Fjernet gigantisk bilde. )

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 03-06-13 kl 23:01.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 22:56   #140
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Ohh... Mot alla vindar? Var det ikke det den serien het tro? Nå fikk jeg den sangen i hodet altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.