Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-13, 01:55   #901
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Wow, Candy!

Men hvorfor har den en avkappet penis i front? :myser:

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 02-06-13, 06:53   #902
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Å, wow, så mye flott

Virkelig imponert, Candy! Har du gjort dette på frihånd eller fulgt oppskift? Utrolig stilig altså!
La oss håpe det er kun en finger, Teo

Gammel 02-06-13, 11:09   #903
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha! Det er en tommel, men I get your drift, Teo. Heldigvis var børnene noe ... renere i fantasien.

Jeg har bare funnet inspirasjon forskjellige steder på Internettet, men jeg har laget en tilsvarende tidligere, så det var fort gjort denne gangen. Relativt. Jeg bruker en form som er ment for kjolen til disse dukkekakene, og bare skjærer litt til så det blir hodeform; hvit sjokoladekrem rundt hele og kjevler marsipan til strimler som bandasjer. Øyne og tenner er plast - i Halloween-sesongen kan man få det i godteriversjon, men merkelig nok var det ganske lite sånt på Nille i mai.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 02-06-13, 11:23   #904
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bra å være selvstendig og ikke bry seg om sesongpresset!

Jeg må forresten skryte av legokaka mi (de hvite klossene er det allergisikre hjørnet).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg legokake.jpg (86,3 KB, 791 visninger)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 02-06-13, 11:33   #905
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Digger både halloweenkaka og legokaka!

Gammel 02-06-13, 12:05   #906
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig kul legokake! Laget du legoklossene på frihånd?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 02-06-13, 12:26   #907
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg kjøpte en liten silikonform med en rekke standardlegoklossmønstre. Klossene er lagd av farget sukkerpasta.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 02-06-13, 16:58   #908
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kjempefine, begge to!

Kan jeg komme med et lite, velmenende tips? Når man putter ting nedi silikonformer som skal holde formen sin når det blir tatt ut igjen, er det lurt å putte den (med marsipanen oppi) i fryseren i en times tid. Da kommer de lett ut igjen, i riktig fasong.

Gammel 03-06-13, 00:10   #909
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Årets bursdagskaker:

Marsipankake full av sjarm - buklete og fin Ekstra pynt, for det er jo den som er best på hele kaka. Poden var storfornøyd.

Bakte kake til familibursdagen poden skulle ha hos pappa'n også.

Og til slutt til barnebursdagen

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 03-06-13, 00:11   #910
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Himmel så store bilder. *for trøtt til å gjøre noe med det*

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 04-06-13, 00:31   #911
Suppehue
Aktiv

Suppehue sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Suppehue er litt kul
Standard

Digger fargerike kaker, Skytte!

Suppehue er ikke aktiv  
Gammel 04-06-13, 08:50   #912
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

I år var det litt sånn - jo, mer jo bedre. Passet greit med store bilder da.

Jeg skal jo innrømme at kakene fikk mye skryt - mest for smaken.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 04-06-13, 09:25   #913
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Wow! Her var det mye fint. Må passe på at ikke ungene mine får noen ideer herfra. Vi skal feire 10 og 12 års dag i helgen.

Sonar er ikke aktiv  
Gammel 04-06-13, 10:05   #914
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Veldig fine kaker, Skytte! Og nå fikk jeg i alle fall lyst på kake ja. Jeg aner en liten gåtur til en konditor laaangt unna i dag.

Gammel 05-06-13, 13:09   #915
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Så utrolig flotte kaker!

Mex er ikke aktiv  
Gammel 19-06-13, 18:14   #916
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lego var årets tema. Den gule kladeisen er en gulrotkake med marshmallowsrundinger. Og så sjokoladekake da, med 50 støpte sjokoladefigurer. Jeg brukte en silikonform, det var egentlig ganske enkelt. (Så snart jeg skjønte hvordan jeg skulle smelte hvit sjokolade. Det tok meg ca 200 gram før jeg skjønte cluet.)

Sist redigert av Pepper Lemon : 19-06-13 kl 22:08.
Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 19-06-13, 20:17   #917
elli
Pauset

Medlem siden: Aug 2011
elli er litt kulelli er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Lego var årets tema. Den gule kladeisen er en gulrotkake med marshmallowsrundinger. Og så sjokoladekake da, med 50 støpte sjokoladefigurer. Jeg brukte en silikonform, det var egentlig ganske enkelt. (Så snart jeg skjønte hvordan jeg skulle smelte hvit sjokolade. Det tok meg ca 200 gram før jeg skjønte cluet.)

h

Ser ikke bildene...

elli er ikke aktiv  
Gammel 19-06-13, 22:08   #918
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå da?

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 19-06-13, 22:24   #919
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Skikkelig kult, Lemon Pepper! Digger de sjokoladefigurene.

Gammel 19-06-13, 22:27   #920
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Stilig!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.