Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko er fine til tights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-13, 20:53   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke sko er fine til tights?

Jeg er anti-dame når det kommer til sko altså, jeg hater å kjøpe sko og bryr meg døyten om skomote. Men jeg liker jo selvsagt å se fin og velstelt ut da. Jeg bor i tights og gjennom hele høsten, vinteren og til dels våren går jeg i støvletter. Det passer jo fint til tights og bukser som er stramme nederst.
Men om sommeren da? Når det ikke er veldig varmt (noe det sjelden er her uansett)? Jeg har høye converse, men jeg synes faktisk ikke jeg kler dem, jeg klarer ikke å se for meg noe annet enn støvletter til tights. Jeg har virkelig ikke peiling altså.

Gammel 28-05-13, 21:01   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko er fine til tights?

Jeg bruker mye pumps.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 21:03   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Dersom du har smale legger, synes jeg det kan være fint med ballerinasko.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 21:04   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ballerinasko kanskje? Det er iallefall fint til tighte jeans

Gammel 28-05-13, 21:06   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Et par Toms?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 21:22   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ballerinasko synes jeg er så vanskelig. Enten glipper de eller så er de for trange. Jeg får aldri slike sko til å sitte perfekt. Skjønner det ikke, "alle" går jo rundt i sånne, så jeg må ha rare bein. Eller så har jeg ikke funnet bra ballerinasko enda. Tips? Finnes det ballerinasko som er gode å gå i? Jeg bruker jo andre sko om jeg skal gå langt, men når jeg spaserer til jobb osv så er det jo greit å ha noe som er greit å gå i.

Gammel 28-05-13, 21:25   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går både med ballerinasko, Toms og Nike Fre Run til tights. Ikke har jeg spesielt tynne legger heller.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 21:26   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånne flate,lave med snøring fra Ecco.

Gammel 28-05-13, 21:36   #9
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ikke har jeg spesielt tynne legger heller.

Jeg tenkte vel egentlig mest på meg selv når jeg skrev det sånn. Jeg har korte, kraftige bein og kan vel knapt tenke meg noe som ser styggere ut (på meg), enn tights og ballerinasko.....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 21:40   #10
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte meg nylig to par stoffsko med litt kraftig gummisåle, litt som disse, og som jeg bruker til "alt":

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 21:44   #11
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Tøysko. Jeg har lagt min elsk på disse fra HM:

Meget ok pris også. Jeg sliter ut mine sommersko iløpet av en sesong, så gidd ikke legge mye penger i det. :jobber i barnehage:

Sist redigert av Blåbær : 28-05-13 kl 21:53.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 21:45   #12
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulle inn å foreslå Superga. Det brukte jeg alltid den gang jeg gikk i tights på åtti-/nittitallet. Jeg ser Madicken har lagt inn bilde av dem.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.