Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-13, 00:01   #901
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Fantastisk flott bunad!

Gammel 16-04-13, 10:15   #902
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott trønderbunad!

iben er ikke aktiv  
Gammel 16-04-13, 11:19   #903
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Litt fra Stormberg:

Denne i rosa:

og jakke som matcher buksa mi:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 16-04-13, 16:03   #904
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adele, her.

Kjøpte meg bukse fra Lindex. Den er mest sannsynlig for stor i og med at jeg egentlig bruker str 32/34, men prøver likevell.

De var jo supersmå!. Jeg er en normal 36. De fikk jeg ikke kneppa. 38 gikk hvis man liker de tighte. Jeg endte opp med førti for at de skulle ha sjangs til å henge litt.

Gammel 16-04-13, 16:09   #905
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De var jo supersmå!. Jeg er en normal 36. De fikk jeg ikke kneppa. 38 gikk hvis man liker de tighte. Jeg endte opp med førti for at de skulle ha sjangs til å henge litt.

Bra det ikke bare var meg. Jeg måtte kjøpe 42 og de satt sånn akkurat....

iben er ikke aktiv  
Gammel 16-04-13, 16:19   #906
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Bra det ikke bare var meg. Jeg måtte kjøpe 42 og de satt sånn akkurat....

Ok, jeg skjønner at jeg ikke har peiling på min egen kropp, for jeg kjøpte de alt for store. Jeg tar det som en kompliment.

Jeg har vært 44+ i bukser "alltid", kjøpte 42 i disse, siden alle sa de var små, så antok jeg at 40 ikke passet, selv om jeg var veldig i tvil. Og jeg syns jeg drukner i dem.

Gammel 16-04-13, 18:58   #907
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøvde også denne Lindexbuksen og det er leggene jeg sliter med. De blir så forbasket trange der. Ekkelt og jeg ser bare teit ut... Jeg liker nok best bukser med bootcut eller vide bukser da. Denne tights/slimmoten er ikke noe for meg..

Gammel 16-04-13, 19:22   #908
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg prøvde også denne Lindexbuksen og det er leggene jeg sliter med. De blir så forbasket trange der. Ekkelt og jeg ser bare teit ut... Jeg liker nok best bukser med bootcut eller vide bukser da. Denne tights/slimmoten er ikke noe for meg..

Og jeg skulle gjerne hatt dem trangere der!

Gammel 16-04-13, 19:44   #909
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny veske fra Indiska, plass til PCen og glidelåslomme i midten med plass til alt annet. Veldig fornøyd.

emm er ikke aktiv  
Gammel 17-04-13, 17:05   #910
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.adidas.no/product/Q22312/...VwJTVEPXNob2Vz

Gammel 18-04-13, 01:19   #911
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg fant endelig sorte pumps, etter å ha lett i flere år faktisk.
Disse var helt perfekte (for meg). Rund tå, mykt skinn, passe høy hæl og gode å gå i.

Merke? Kjøpt i Norge?

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 18-04-13, 09:53   #912
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse! Beklager strort bilde.

Min er ikke riktig så løse som disse, men jeg håper de blir det snart. De er helt nydelige å ha på seg og kommer til å bli yndlingsbuksene.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 18-04-13, 09:55   #913
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De så veldig fine ut pøbelsara! Akkurat et sånt bilde som får meg til å få lyst til å ha sånn bukse. Hva slags merke?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 18-04-13, 09:55   #914
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også har jeg fått denne! Godt egnet til å muntre opp grå regnværsdager.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 18-04-13, 09:56   #915
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

De så veldig fine ut pøbelsara! Akkurat et sånt bilde som får meg til å få lyst til å ha sånn bukse. Hva slags merke?

Blink jeans. Jeg ønsker meg allerede en til.

Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 18-04-13, 09:59   #916
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er de vanlig fasong eller litt sånn side i skrittet? Vet ikke hva den fasongen heter, men du skjønner hva jeg mener?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 18-04-13, 10:02   #917
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er de vanlig fasong eller litt sånn side i skrittet? Vet ikke hva den fasongen heter, men du skjønner hva jeg mener?

Harem / baggy er sånne side.

Gammel 18-04-13, 10:09   #918
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Ja de er vanlig fasong og ikke lav i skrittet. De er helt fantastisk gode!

Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 18-04-13, 10:17   #919
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De var utrolig fine, pøbel. Jeg har har prøvd noen Blink jeans før, men de var lave foran, og det så virkelig ikke bra ut på meg. Tror jeg må ta en tur innom min lokale dealer i helgen. Det pleier bare å være så dyrt å gå dit.

Gammel 18-04-13, 10:52   #920
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Disse! Beklager strort bilde.

Min er ikke riktig så løse som disse, men jeg håper de blir det snart. De er helt nydelige å ha på seg og kommer til å bli yndlingsbuksene.

Å, de var fine! Jeg har en jeansfarget variant i handlekurven på Miinto nå - nøler litt med å bestille, da jeg håper på en rabattkode i innboksen... Italienske str, ser jeg. Får bestille stort, da.

Vet du forresten om noen butikker i Oslo som fører Blink Jeans? Ser de har noen hos Aneli på Røa.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.