Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg en fin veske

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-13, 20:19   #101
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin veske

Er den siste der også Nova?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 20:23   #102
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Troooor alle er? De hadde mange Nova på BAG nå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 12:19   #103
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det ble beige; veske OG lommebok jah ...

Gammel 11-04-13, 12:55   #104
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh så lekker ! Skal til London i morgen, hvor skal jeg lete, tro?

Gammel 11-04-13, 13:19   #105
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Åh så lekker ! Skal til London i morgen, hvor skal jeg lete, tro?

Heldige du!

Sjekk forhandlerlisten til Modalu i London her: http://www.modalu.com/store-finder

Der er i alle fall en butikk i Oxford Street.

Gammel 11-04-13, 14:50   #106
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne ville det vært typisk meg å kjøpe, og så angre i ettertid fordi den er too much. Den kul da.

Gammel 11-04-13, 14:51   #107
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på jakt etter en mindre veske med bærestropp. Har samme type fra Furla i lyst skinn som jeg liker svært godt.

Jeg kjøpte nå på www.modalu.com outlet, 110 € + 10 € i frakt. 900 + gebyr og moms, i alt 1275,-.

Gammel 11-04-13, 15:01   #108
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg har vært på jakt etter en mindre veske med bærestropp. Har samme type fra Furla i lyst skinn som jeg liker svært godt.

Jeg kjøpte nå på www.modalu.com outlet, 110 € + 10 € i frakt. 900 + gebyr og moms, i alt 1275,-.

Jeg ser de har den i fargen cappuccino også, på salg.

Gammel 11-04-13, 15:02   #109
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Hele siden der henger jo nå.

Gammel 11-04-13, 15:07   #110
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Den svarte uten skulderreim er litt større ser jeg. Selve veska. Er på salg den og, men ikke like billig

Gammel 11-04-13, 15:32   #111
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Hele siden der henger jo nå.

Siden var treg, og jeg ble kastet ut, type bad gateway. Betalingsløsningen var heller ikke den sikreste jeg har sett. Krysser fingrene.

Gammel 11-04-13, 15:56   #112
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg kjøpte en veldig fin veske av et nederlandsk merke i helgen. Det heter Smaak, og har vesker i mange farger. Jeg kjøpte denne. Blå er egentlig ikke min farge, så jeg er litt spent på om jeg blir fornøyd.

http://www.smaakamsterdam.com/bags/r...se-indigo.html

Denne likte jeg!
Skal til Amsterdam til neste helg, tror jeg må innom butikken for å ikke på vesker!

Gammel 11-04-13, 16:19   #113
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

da fikk jeg jammen tak i lommebok som matchet vesken min, på salg (veske og lommebok er likt Bomull sitt)
430,- på nett i uk og 9 pund i forsendelseskostnader. Så håper jeg at de trekker fra skatt på den der og at den sklir under radaren på fortollingen her. Men uansett ble det en fin lommebok som jeg har siklet på lenge! På miinto.no skal de forøvrig ha 1440,- for den svarte som er helt lik.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 17:44   #114
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er på høy tid at denne vesken døpes om fra Pippa-vesken til FP-vesken. Jeg tror det er ca. 2 FP'ere som ikke har den.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 17:52   #115
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes det er på høy tid at denne vesken døpes om fra Pippa-vesken til FP-vesken. Jeg tror det er ca. 2 FP'ere som ikke har den.

Og en god del ikke-FP-ere. Det er definitivt en av grunnene til at jeg droppet den. Beklager hvis jeg rain on somebody's parade nå.

Michael Kors-vesken er en så stor hit på kontoret hos også at å kjøpe den ville vært direkte herming.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 17:57   #116
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

FP er nok fortsatt såpass stort, at jeg tror ikke det blir sånn at «alle» har. Men den har nok blitt litt poppis, og det har nok gått en del av den nå når det har vært salg.

Michael Kors sine er også fine, men jeg tror den er litt hakket for «damete» for meg.

Gammel 11-04-13, 17:58   #117
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Likte denne litt.

Gammel 11-04-13, 18:02   #118
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Og en god del ikke-FP-ere. Det er definitivt en av grunnene til at jeg droppet den. Beklager hvis jeg rain on somebody's parade nå.

Michael Kors-vesken er en så stor hit på kontoret hos også at å kjøpe den ville vært direkte herming.

Jeg kjøpte den faktisk fordi jeg trengte veske, og den var det mest praktiske jeg fant etter mye leting, med glidelåslommer (jeg HATER åpne vesker og magnetlukking), bredde nok og eget rom med fin plass til strikketøyet, sånn uten at det blir kul på vesken og tråden setter seg fast i åpningen, og en farge jeg fullstendig falt pladask for. Også liker jeg ikke sånn litt tykkere lær, men ville ha en sånn hanskeskinn-veske.
At vesken er så veldig populær var overhodet ikke viktig for meg, men sånn rent praktisk sett kan jeg faktisk også forstå det altså.

Jeg har faktisk enda til gode å se den "på" noen andre enn meg selv. Så jeg føler ikke det akkurat gjør så mye å ha den

Lommeboka plukket jeg ut uten å vite hva jeg så på fra en hel haug med andre og ble helt sånn "åh DEN var fin, alle de riktige funksjonene jo!". Men så kostet den 1200,- så da var det bare å glemme. Det var ikke før jeg stusset på prisen at jeg skjønte at det var samme merket

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 18:36   #119
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Halvannen. Jeg eide min i 1 uke før jeg innså at vesken var litt for fin for min hverdagslige, slitne look.

Gammel 11-04-13, 18:40   #120
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Halvannen. Jeg eide min i 1 uke før jeg innså at vesken var litt for fin for min hverdagslige, slitne look.

Ja, det er det jeg frykter litt også. At jeg ikke er helt stilig nok til slike pene vesker.

Sist redigert av Nessie : 11-04-13 kl 18:55.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.