Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Drikker du melk?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Drikker du melk?
Ja, drikker helmelk 4 3,23%
Ja, drikker lettmelk 29 23,39%
Ja, drikker ekstra lett melk 28 22,58%
Ja, drikker skummetmelk 34 27,42%
Ja, drikker laktoseredusert melk 0 0%
Ja, drikker soyamelk 0 0%
Ja, drikker rismelk 0 0%
Ja, men kun med sjokoladepulver/som kakao 8 6,45%
Nei, tåler ikke 12 9,68%
Nei, liker ikke 32 25,81%
Ja, drikker økologisk lettmelk 7 5,65%
Ja, drikker havremelk 0 0%
Ja, drikker Cultura 4 3,23%
Ja, drikker Biola 10 8,06%
Ja, drikker Kefir 2 1,61%
Ja, drikker drikkeyoghurt 5 4,03%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-07, 22:53   #41
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du melk?

Jeg drikker vel et halvt glass hver arbeidsmorgen, til brødskiven, og etter at jeg har startet dagen med appelsinjuice. Skummet eller ekstra lett.

Det er forresten usannsynlig godt med iskald melk til lunken eplepai.

Gammel 25-04-07, 23:03   #42
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, minst et glass om dagen. Elsker iskald lettmelk, og den skal være økologisk.

Gammel 25-04-07, 23:05   #43
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hverken liker eller tåler melk.

Gammel 25-04-07, 23:10   #44
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Drikker ekstralett, et par glass om dagen.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 23:20   #45
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei. Jeg stemte at jeg ikke liker, men det stemmer ikke helt, for jeg kan spise frokostblandinger med melk over og jeg kan drikke melk med oboy men det har jeg ikke gjort på mange år.. Men bare melk liker jeg ikke.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 23:31   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker melk hver dag til frokost, og hver dag, hele tiden om vi skulle finne på å kjøpe sjokopulver....

Gammel 25-04-07, 23:33   #47
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanskelig å svare her gitt. For jeg DRIKKER ikke melk, som drikke, men jeg har jo (skummet) melk på frokostblanding. Og har lettmelk i cappuchinoen, og H-melkskvett i vanlig kaffe... Og elsker yoghurt.

Men som drikke er det vann, evt appelsinjuice, eventuelt Cola Zero.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 23:34   #48
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg drikker melk hver dag til frokost, og hver dag, hele tiden om vi skulle finne på å kjøpe sjokopulver....

Derfor kjøper ikke jeg sjokopulver. O'boy. :sikle:

Gammel 25-04-07, 23:37   #49
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen av alternativene passet. Jeg både liker og tåler melk, men jeg drikker det ikke. Tar heller en yoghurt.

Gammel 25-04-07, 23:39   #50
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, admins her er kjipe på antall svaralternativer man kan ha.

Gammel 25-04-07, 23:40   #51
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Drikker melk hver dag. Som oftest med oboypulver oppi, men drikker det fint uten også

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 00:29   #52
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg drikker masse melk. Drikker det til omtrent alt av mat; fra pannekaker til taco. Potetgull og melk er kjemegodt.
Mannen er enda mer glad i melk enn meg. Ener´n er også veldig glad i melk, så her går det mange liter om dagen. Damene på Kiwi ser ofte rart på meg når jeg stapper 8-10 liter melk i sekken sammen med et par brød.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 00:39   #53
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Er ikke glad i melk, tåler det heller dårlig i ren form også. Har to stk. melkeallergikere i huset så her går det mest i rismelk, men ingen drikker det "rent"

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 00:55   #54
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Hverken liker eller tåler melk, jeg kan spise melkemat, og en kopp kakao, men blir kvalm og uvel av for mye, Har ikke drukket "ren" melk siden jeg var 6 år, den gangen spydde ofte av det, så det er ikke noe jeg vil smake på i dag

Gammel 26-04-07, 01:04   #55
tutta
Passiv

Standard

Fikk ikke krysset av i undersøkelsen. Alternativet havremelk var ikke med

Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 07:57   #56
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, men drikker en sjelden gang med kakaopulver i.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 08:54   #57
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke så glad i melk, men det hender jeg tar et glass iskald skummet melk når jeg er hos mamma .nikker:

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 08:55   #58
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Ekstra lett melk.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 08:56   #59
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg drikker lite melk i det daglige, men det hender da iblant. Da velger jeg lett- eller ekstra lett melk.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 09:02   #60
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg drikker lettmelk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.