Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vår- og sommermote!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-13, 10:49   #141
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vår- og sommermote!

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Hvordan er de i størrelsen?

Bittelitt små, synes jeg. Og skinnet er ganske tykt og stivt, så det må påregnes litt inngåing. Men da blir de som tøfler.

Gammel 18-02-13, 11:19   #142
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

De Dr.Martens var enkle og fine, men på meg blir de bare kjerring. Får lete videre. Jeg syns forøvrig at noen sånne sneakers med hæl er kule, bare ikke de på disse bildene.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 14:40   #143
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne var fin. Jeg liker visst best de Desigual-tingene som det er minst farger på.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 16:10   #144
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

frksnupp er litt kul
Standard

Har bestilt disse, enklere boots fant jeg ikke. Håper de er fine på og at de passer!

Ellers sikler jeg på skjørt a la dette fra Acne, selv om jeg innser at det blir lenge til min post-gravide kropp kan se presentabel ut i slikt:

Gammel 20-02-13, 22:10   #145
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

fra Oasis.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 22:19   #146
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Fine Teflona, særlig den blå.

Gammel 20-02-13, 22:44   #147
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Abonnerer.

Gammel 21-02-13, 19:41   #148
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Alle trenger vel gullboots av og til?

Gammel 21-02-13, 19:46   #149
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

These boots are made for walking!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 19:59   #150
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Ja, jeg lurer på om jeg ikke trenger gullsko i livet mitt.

Gammel 22-02-13, 14:48   #151
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

frksnupp er litt kul
Standard

Fant noen fine ballerinasko, fra Ecco, str 42-bestilt i dag og håper at de passer! Bootsene jeg kjøpte (lengre opp i tråden) var nemlig for trange

Gammel 22-02-13, 14:52   #152
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Bittelitt små, synes jeg. Og skinnet er ganske tykt og stivt, så det må påregnes litt inngåing. Men da blir de som tøfler.

Takk De ser fine ut, litt mer solide enn de tynneste ballerinaskoene.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 15:11   #153
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg har Dr. Martens ballerina i brune. De er supergode!

Disse likte jeg. Må sjekkes nærmere.

Gammel 22-02-13, 18:43   #154
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Åh. Noen som vet om disse er å få tak i, Oslo sentrum?

Gammel 22-02-13, 18:46   #155
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av frksnupp, her.

Har bestilt disse, enklere boots fant jeg ikke. Håper de er fine på og at de passer!

Ellers sikler jeg på skjørt a la dette fra Acne, selv om jeg innser at det blir lenge til min post-gravide kropp kan se presentabel ut i slikt:

Det skjørtet var virkelig lekkert Lurer på om det kan passe til mine korte bein....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 19:31   #156
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Åh. Noen som vet om disse er å få tak i, Oslo sentrum?

Fant dette: Debbie sko kan man få tak i Oslo på disse butikkene: Mille May på Frogner, ShoeBalloo på Storo og Sandvika, Ellie & Co. Nordstrand og Lille Grensen

Gammel 22-02-13, 21:41   #157
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Fant dette: Debbie sko kan man få tak i Oslo på disse butikkene: Mille May på Frogner, ShoeBalloo på Storo og Sandvika, Ellie & Co. Nordstrand og Lille Grensen

Takk!!!

Gammel 23-02-13, 11:37   #158
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

frksnupp er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det skjørtet var virkelig lekkert Lurer på om det kan passe til mine korte bein....

Hvis det går til knærne så? Med høye hæler? Jeg har lange bein selv, så aner ikke. Men likte dette kjempegodt, selv om det nok er flere måneder og kilo til jeg kan passe det

Gammel 26-02-13, 12:57   #159
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kikker og kikker på sommerkjoler på Zalando:

Og skjørt:

Og veske:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 13:03   #160
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

frksnupp er litt kul
Standard

Den kjole nr 3 fra toppen var knallfin!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.