Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Aegean Blue - svindelgreier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-13, 22:57   #41
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Aegean Blue - svindelgreier?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi var på samme hotell som dere på Kreta og var veldig fornøyde. Bare den turen var verdt det vi betalt for medlemskapet (vi betalt bare 35 000,- da, for det er nemlig mye å prute på på disse medlemskapene tydeligvis) isteden for å reise mye dyrere 5 stykker med charter. Vi også takken nei til videre medlemskap, men så kom de med et siste tilbud rett før vi dro og det var å kjøpe en liten andel poeng i RCI som tilsvarer en gratis uke ca. hvert 3.dje år. Vi var nemlig kun interessert i å kjøpe masse ekstrauker og ikke å binde oss til et fast anlegg heller. Nå har vi vært medlem i flere år og vært storfornøyde når vi har bestilt på RCI. Vært flere ganger i Malaga og i mai reiser vi til Anfi del Mar, og alt kjøpt på rimelige ekstrauker. Men bare en kjenner noen som er medlem i RCI så kan en ha muligheten til å kjøpe uker gjennom andre medlemmer mot å bare betale et gjestepass sånn at en kan reise uten at de som eier medlemskapet skal reise også. Så jeg må bare si at vi fortsatt er storfornøyde med avtalene vi inngikk den gangen vi var på Kreta. Det geniale med RCI er at vi har tilgang på mye store leiligheter som passer familien på 5 personer, noe dessverre ikke charter gjør uten at en ruinerer seg. Så vi er i alle fall veldig fornøyd og kommer til å bruke dem mye fremover. Eneste er at det ikke blir året sommerferie siden den går til Italia og de ikke har noe anlegg i Italia dessverre. De prøvde å selge oss gullmedlemskap når vi var i Malaga igjen i sommer, men vi takket pent nei da også og har aldri hatt noe problemer allikevel.

Gled deg til Anfi del Mar. Fantastisk. vi er medlemmer og har vært der mange ganger. Vet du hvilket av anleggene på Anfi du skal til?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-13, 23:14   #42
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aegean Blue - svindelgreier?

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Gled deg til Anfi del Mar. Fantastisk. vi er medlemmer og har vært der mange ganger. Vet du hvilket av anleggene på Anfi du skal til?

Vi skal til Grand Beach. Synes det er det fineste og der er en garantert leilighet med utsikt. Var på Gran Canaria i september i fjor også, for jeg har ei venninne som bor der nede og da var vi mye på Anfi stranda siden ungene hennes går på den norske skolen rett over gata og kunne bare gå ned til oss etter skolen, men da reiste jeg uten ungene og bodde hos dem. Og ungene hennes elsker jo når de har noen kjente som bor på Anfi del Mar, for da får jo de også bruke bassenganleggene der. Så da vil vi få mye besøk når vi er der, og det er jo kjekt når jeg reiser alene med ungene. Var inne og kikket på anlegget en snartur når jeg var der forrige gang. Men det er sinnsykt dyrt å ha fast leilighet der har jeg hørt. Reiste med ei venninen hvor foreldrene har leilighet der 8 uker i året og det koster ikke småtteri bare i gebyrer i året i tillegg til alt de har kjøpt seg inn med.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.