|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg har spist gresshopper i sjokolade! |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?ikke mange ting jeg ikke får ned i det hele tatt, men majones og thousand island (o.l ) klarer jeg ikke. Det kan av og til være en utfordring for majones synes jeg det er på mye. om jeg skraper vekk med kniven så kan jeg få det ned. Det fikk jeg ikke til før. For det blir alltid litt igjen. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg spiser alt jeg får servert, bortsett fra lutfisk eller rakfisk. Lutfisk har jeg aldri smakt, det byr meg så i mot. Mannen elsker det og MÅ ha en Lutfisk middag før jul, det blir utenfor våre fire vegger.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 31-01-13 kl 13:53. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg er vel ganske kresen. Har alltid vært det.
|
|
|
|
#145 |
|
Audacious
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg spiser ikke tubekaviar, hermetiske asparges, oliven, rå østers, majones, rakfisk eller vestlandslefse. Og så er jeg ikke så veldig glad i sushi. Ellers er jeg enkel og grei. (Og synes lever er kjempegodt, for øvrig!)
|
|
|
#147 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg har problemer med rå fisk, og også røykalaks/gravlaks fordi konsistensen er for lik rå fisk. Så sushi er ingen hit hos meg kan man si. Og fett, som i fettklumper i kjøtt som ikke smelter vekk ved steking. Alt dette er ting som jeg ikke klarer å tvinge i meg hvis jeg får det servert borte. Bare brekker meg, og orker ikke.
|
|
|
#148 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Reker er ikke min greie. Jeg sliter bare ved lukta og synet av dem, så å spise dem er helt utenkelig. Det samme med krabbe, hummer, skjell og annen sjømat. Fisk liker jeg heldigvis.
|
|
|
#149 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Sånn i det hverdagslige så er det vanlig gulost, grøt og sjokoladepudding/puddingkonsistens. Der har jeg virkelig ikke sjans! Jeg har fra jeg var baby aldri fått i meg grøt, jeg nektet visst å spise grøt da foreldrene mine begynte å gi meg. Egentlig litt rart, at det kan starte så tidlig.
|
|
|
#150 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Bløtkokt grisehud med bust. :btdt/skal aldri la seg invitere på middag i Ecuador igjen:
|
![]() |
|
|