|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
Se resultatene: Hvem får champagne i konfirmasjonen? | |||
Alle, såklart! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
104 | 19,66% |
Alle som er konfirmert |
89 | 16,82% |
Alle som er over 18 |
287 | 54,25% |
Alle som er 13 eller eldre får smake |
20 | 3,78% |
Det kommer an på |
7 | 1,32% |
Bare foreldrene til konfirmanten |
19 | 3,59% |
Brokkoli |
3 | 0,57% |
Deltakere: 529. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#743 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kino
![]() |
#744 |
Librocubicularist
|
![]() |
![]() |
#745 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kinoNote to self: når det står "siste innlegg:bai" er det ikkje nødvendig å gå inn i tråden, sjølv om han er oppdatert.
![]() |
![]() |
#746 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kinoEg held meg til gjeldande overskrift, og står fram som ei som sjekkar mobilen på kino!
![]() |
#747 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#748 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#750 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kinoGikk på pinnen for første gang. Kan like gjerne svare. Jeg sjekker mobilen av og til om vi har barnevakt hjemme når vi er på kino (og det har vi som oftest).
![]() |
#751 |
Live and let live
|
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kinoFnis, det burde jo være en åpen poll, så vi kan se hvem som stemmer.
![]() |
#752 |
|
Jeg stemte på noe teite greier tidligere, men har ikke stemt nå. Jeg synes nemlig ikke det er helt greit at folk sitter og klumser med mobilen når jeg skal se film.
![]() |
#753 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kinoJeg synes ikke det gjør noe at folk sjekker mobilen/surfer/hvahardu når jeg er på kino. Det forstyrrer virkelig ikke meg. Å prate i den, derimot, er ikke akseptabelt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
flisespikker
|
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kinoJeg synes det er klart forstyrrende når folk bruker mobil på kino. Det lyser skikkelig kraftig i en mørk kinosal, og vises mange rader bakover. Må man absolutt sjekke innimellom, f.eks. for å se etter meldinger fra en barnevakt, så skru i det minste lysnivået helt ned på forhånd, og ha telefonen liggende i en veske eller hold den langt ned mot gulvet for å redusere hvor mange som blir forstyrret.
![]() |
#755 |
|
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kinoJeg har sjekket mobilene opptil flere ganger under forestilling. :bryter sammen og tilstår: |
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kinobakerste rad funker fint. Ellers har jeg faktisk vett nok til å ha telefonen under jakke eller veske eller popkornbeger når jeg bedriver slikt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#757 |
Live and let live
|
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kinoJeg kan opplyse om at det er veldig forstyrrende å se film på kino, når en sitter ved siden av et menneske som har full lysstyrke på telefonen sin, og det tikker inn og svares lange svar på tekstmeldinger annethvert minutt.
![]() |
#758 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#759 |
Drømmer
|
![]() Sv: Folk som sjekker mobilen sin på kinoJeg sjekker mobilen 1-2 ganger i løpet av filmen om vi har barnevakt,legger jakka over så det er kun jeg som får det med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
ej ikke møjkets heije
|
Det hender vel at jeg har vært på barnefilm og følt alt tiden ikke har kunnet gå fort nok samtidig som barnet ved siden av har storkost seg. Heldigvis begynner det å bli en stund siden sist. Det er ikke alltid man kan gå selv om man kjeder seg.
![]() |
![]() |
Emneord |
emneord, foreldreportalen.se, klassiker, klassikernominert, skyll-brett-stapp |
|
|