|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
Se resultatene: Hvem får champagne i konfirmasjonen? | |||
Alle, såklart! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
104 | 19,66% |
Alle som er konfirmert |
89 | 16,82% |
Alle som er over 18 |
287 | 54,25% |
Alle som er 13 eller eldre får smake |
20 | 3,78% |
Det kommer an på |
7 | 1,32% |
Bare foreldrene til konfirmanten |
19 | 3,59% |
Brokkoli |
3 | 0,57% |
Deltakere: 529. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#621 |
Borte
|
![]() Sv: Sjefen nekter oss dopauserHer får vi ikke lov å lese på do i lunsjen en gang.
![]() |
#622 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Sjefen nekter oss dopauserEnig med mave.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Fortell din pinligste do-historie!Min pinligste dohistorie omfatter et knøttlite avlukke ombord i en ferge og en magesyk katt. Dere vil ikke vite.
![]() |
#627 |
Borte
|
![]() Sv: Fortell din pinligste do-historie!Fascinerende å se hvordan moddene egentlig er. Vanligvis virker de så seriøse og skikkelige, men når de skjuler seg bak fellesskapets trygge rygg så kommer deres sanne jeg frem.
![]() |
#628 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell din pinligste do-historie!Uten å tulle (men ikke dermed sagt at ikke det er morsomt): Min tidligere arbeidsgiver gav en av sine ansatte tilsnakk for at h*n gikk på do for ofte, og noen ganger ble der for lenge.
![]() |
#630 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell din pinligste do-historie!Hvem endrer emneordene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell din pinligste do-historie!
Jeg har lest den før.
![]() |
![]() |
#632 |
Panzerekstremfeminist
|
Haha! Det må vi lage poll på! Er det gud? Eller kanskje moddene? Internetten selv?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Fortell din pinligste do-historie!Jeg var på kurs. En person kom sent tilbake etter pausen. Lyset var blitt skrudd av på do. |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HVA slags sosiale antenner har man da? Når man klarer å gi tilsnakk for noe sånt og attpåtil vet at personen har mageproblematikk? Helt fantastisk faktisk!
![]() |
#636 |
This is normal!
|
Og hvor lang tid tar det før de begynner å endre på spørsmål og svar i pollen? Å nei, jeg lar meg ikke lure utpå altså, så ikke noe pollsvar fra noen!
![]() |
![]() |
#637 |
Hertuginne
|
Må ikke gi oss sånne ideer da, tenk om vi ikke hadde kommet på det av oss selv? Men nå!
![]() |
Emneord |
emneord, foreldreportalen.se, klassiker, klassikernominert, skyll-brett-stapp |
|
|