|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydenferie alene med to små?Jeg hadde ikke orket med to små. Med bare en av dem hadde derimot vært noe annet. Hadde heller aldri latt barn på 11-13 ha ansvaret for småbarn i slike omgivelser. Det skal så lite uoppmerksomhet til før man mister en liten av syne. Jeg har reist mye med mine alene, men ikke da de var så små. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydenferie alene med to små?
Jeg tenker ikke så mye på logistikken egentlig. Det eneste må være å få all bagasjen med seg fra flyplassen på Bulgaria til hotellet og tilbake igjen. Jeg har jo den minste ungen i bæresele og har de ikke barnevogner man kan låne på Gardermoen? Jeg kommer til å ha god tid der til bagasjeuthenting (transit fra Alta) og innsjekking og sånn.
|
|
|
#44 |
|
Bedreviter
|
Sv: Sydenferie alene med to små?Jeg hadde absolutt ikke latt en 11- og en 13-åring hatt ansvaret for en treåring i nærheten av vann; de fleste barn i den alderen har ikke peiling på hvor fort en smårolling kan snu seg og bli borte og klarer ikke å være oppmerksomme nok over tid. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Sydenferie alene med to små?Det er ikke vogner til utlån på Gardermoen. Sjekket i sommer. Handlevognene fra taxfree brukte vi som vogn...
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 11-01-13 kl 10:02. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
koko
|
Sv: Sydenferie alene med to små?Jeg hadde reist. Slik jeg ser det er det mye større sjanse for å få en koselig uke enn slitsom ferie med stress, barneforsvinning og drukning.
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 11-01-13 kl 08:37. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydenferie alene med to små?Jeg hadde reist, uten tvil. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
flisespikker
|
Sv: Sydenferie alene med to små?Unger er veldig forskjellige, og du vet selv best hvordan dine er. Min sønn som snart-treåring hadde det vært helt uproblematisk å reise alene med, og hadde jeg klonet ham og hatt en baby-utgave i tillegg, hadde det også gått greit. Men noen erfaringer med den typen ferie har jeg ikke å bidra med.
|
|
|
#49 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydenferie alene med to små?Jeg vet ikke om det er samme flytider nå som for 2 år siden, men vi dro hjem sent på kvelden. Minste vår sovnet i bussen utenfor hotellet og sov seg gjennom innsjekk, flyturen hjem og våknet ikke før hun satt i bilsetet sitt på vei hjem. Vi hadde vognen helt frem til flyet da- Det er langt og gå fra gaten ved landing på Gardermoen uten vogn! Det er tungt og bære sovende barn. Håper du får hjelp der:-)
|
|
|
|
#50 |
|
stressmonster
Sv: Sydenferie alene med to små?Da, har jeg bestilt tur. Weee!
|
|
|
#51 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydenferie alene med to små?Så kult, god tur! |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Sydenferie alene med to små?Så bra, med rette innstilling så går det sikkert kjempefint! |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det var da en oppmuntrende smiley?
|
|
|
#56 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#59 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
stressmonster
Sv: Sydenferie alene med to små?Jeg tar det med godt humør og takker selv for "stakkars deg klemmer".
|
![]() |
|
|