|
|
#481 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Billetter i skuffen 2Å, NY og Orlando høres kjekt ut Selma! Vil tilbake til Florida vi også, men det blir ikke i år.
|
|
|
#482 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Fly og hotell i Praha fra 13-16 januar er booket.
|
|
#484 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Tur til Barcelona i slutten av april! |
|
|
|
|
#485 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Foreløpig bare et par konsertbilletter til Depeche Mode i Paris i juni i skuffen, men det blir vrl fly oh hotell også, sånn etterhvert. |
|
|
|
|
#486 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Billetter i skuffen 2Leiebil fra Chicago-las Vegas-LOs angeles-san fransisco bestilt!
|
|
#488 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Billetter i skuffen 2Jeg skal visst en bitteliten svipptur til Berlin neste helg. Tredje Berlinturen på få måneder. |
|
|
|
|
#489 |
|
blid
Sv: Billetter i skuffen 2
Vi overnattet også i Santa Barbara, Monterey og San Fransico (vi bodde i Berkley men tok dagsturer til SF) på vår California-tur sist sommer. Anbefaler et stopp på Hearst Castle på kjøreturen mellom Santa Barbara og Monterey! Rett ved Hearst Castle så vi også en stor flokk med sjøelefanter. En stopp i Carmel og besøk på akvariumet i Monterey anbefales også
|
|
#490 |
|
blid
Sv: Billetter i skuffen 2Flybilletter og hotell i Stockholm i september. Ja, bookingen inkluderer visst også startnummer i Stockholm Halvmaraton så her nytter det ikke å ligge på latsiden
|
|
#492 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Hurra! Mannen og jeg skal til Amsterdam i april.
|
|
#493 |
|
prøver å være tål***ig
|
Carmel og akvariumet i m står på lista. Hearst castle var vi på sist vi var der, så tviler litt på at vi gjør det igjen, men fint var det!
|
|
#494 |
|
prøver å være tål***ig
|
Hvilket selskap har den rutà?
|
|
#495 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Billetter i skuffen 2Har akkurat bestilt Oslo-Frankfurt-Montreal. Og hjem igjen skal jeg ta tog fra Montreal til NY - visstnok en av de vakreste togreiser i verden. Så flyr jeg hjem fra NY. Mest jobb, men fra Montreal og videre er det bare kos.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#496 |
|
kamerat
|
Så gøy! Det er masse god mat i Montreal – fransk holdning til mat, amerikansk holdning til service. God kombo! Og NY, da!
|
|
#497 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Langweekend i Stockholm i april er bestilt. |
|
|
|
|
#499 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Billetter i skuffen 2Jippi, 9 netter på Gran Canaria på ungene og meg i begynnelsen av mai er akkurat booket. Har også booket så vi bor en uke på Anfi del Mar, også skal vi bo et par netter hos ei venninne av meg som bor rett ved Anfi del Mar også. Lurer på å ha leiebil siden vi har så grytidlig flyvning hjem igjen, også kunne det vært kjekt å hatt det der nede hele uka når det var så godt tilbud nå på leiebil, men kommer ann på om jeg tørr å kjøre der. Det er mannen som pleier å kjøre når vi er i utlandet vanligvis, og nå skal jo ikke han være med og jeg må klare meg på egenhånd med kjøring i tilfelle. |
|
|
|
|
#500 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Flybilletter til London i begynnelsen av mars sammen med et vennepar med barn/undommer. |
|
|
![]() |
|
|