|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kanalbåtferie i England
|
|
|
#24 |
|
Curlingkone
|
Sv: Kanalbåtferie i EnglandMine foreldre var kanalbåtferie med et par til for oen år siden. De syns det var kjempeherlig. Jeg kunne også tenkt meg det. Men en god del år fram i tid. Ser for meg at det blir kjedelig for små barn å være på båt på den måten, i tillegg til den konstante frykten for at en unge skal falle overbord.
|
|
|
#26 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kanalbåtferie i EnglandMinste vår måtte ha på redningsvest ute på båten, og på kanalbreddene, ved sluser etc. Slusene er dype når de er fulle, kanalene er stort sett ikke dypere enn at voksne kan stå på bunnen, men vannet er ikke mulig å se gjennom, så redningsvest er viktig for de minste. Inne i båten fikk hun ha av vesten. Vi tok like godt med oss foreldrene mine, de hadde lenge hatt lyst til å dra på kanalbåttur
|
|
|
#27 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Kanalbåtferie i EnglandVi møtte mange barnefamilier på tur, altså! Og minsten ble aktivisert med tegning, DVDer, sitte på baugen og kikke på kuer og landskapet, være med å sveive sluseporter og mye mer. Langsom ferieform, men ikke kjedelig et øyeblikk.
|
|
|
#28 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kanalbåtferie i EnglandHva kostet det? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kanalbåtferie i England
Det var det jeg skulle gjøre, ja. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kanalbåtferie i EnglandHer er firmaet vi leide båt hos. Med forbehold om at min erfaring er datert 2001. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kanalbåtferie i EnglandVi har vært på båtferie i England, hadde også noen dager i London. Dette var når jeg var 13 år eller noe og husker ikke så mye, men det var veldig fint å gå i land forskjellige steder |
|
|
|
![]() |
|
|