|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Grønn og hvit te, alle typer. Elsker te og drikker masse av det!
|
|
|
#62 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg drikker alle typer te. Jeg bare MÅ prøve alle nye teer i butikken, og noen ganger tar jeg meg en raid og hamstrer på helsekosten. Og da prøver jeg stort sett noe nytt. Jeg er ingen feilscmecker, så jeg liker alt. Vel, unntatt Qi-teer. De smaker kun vann uansett hvor lenge teen trekker. Ja, også liker jeg ikke japansk grønn te. Det smaker en blanding av grønn te og buljong, og er virkelig ikke godt.
|
|
|
#63 |
|
kamerat
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg er glad i lapsang souchong, rooibos uten noe dill i, svak japansk grønn te uten noe dill i og svak kinesisk sjasminte, også uten noe dill i. (Jeg aner et mønster her.
|
|
|
#64 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags te drikker du?
Jeg syns alltid Yellow Label lukter litt harskt (nå holdt jeg på å skrive karskt), men det er helt grei varme-seg-på-te. Så lenge man har en neseklype.
|
|
|
#65 |
|
kamerat
|
Sv: Hva slags te drikker du?Noe av greia med Yellow Label er nok nostalgi, det var det som var Te da jeg var liten. Og te var magisk og sjelden kost. Men jeg synes den er en helt ålreit svart te i engelsk stil, altså.
|
|
|
#66 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg liker Earl Grey og 4 red fruits fra Twinings.
|
|
|
#67 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva slags te drikker du?Sjasminte, ja. Det er en type te JEG ikke er glad i. Jeg har litt problemer med te som smaker parfyme.
|
|
|
#68 |
|
Unik
|
Sv: Hva slags te drikker du?Eg koser meg med mango teen min og for øyeblikket vinternatt te. Handlar som regel via Smak og behag. Her i området er det nemlig ikkje lett å få tak i gode lausvekt tear.
|
|
|
#70 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Diverse grønn te... Peppermynte-te er også godt. Eller jordbær-te! |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er kanskje det som er problemet, jeg er ikke noe glad i melk i teen. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Passiv
|
Niks. Den liker jeg. Nå har jeg utvidet til peppermynte og lipton. Jeg liker også designerchai igjen. Når begynner ting å ordne seg. |
|
|
|
#74 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Har kjøpt ny te: Dr Stuarts med eple og ingefær. Den smaker veldig godt. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Appelsin - Eple - Peppermynte |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Glamorøs
|
Jeg har jo helt glemt å svare deg på denne! Unnskyld! Siden det snart er vår, så håper jeg du ikke har vært der ennå. Butikken hetet Fru Ronne, og du finner hjemmesiden deres her: http://fruronne.dk/
|
|
|
#77 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva slags te drikker du?Gammel tråd, men jeg søkte A.C.Perchs Tehandel og fant denne. Jeg fikk Perchs kvede te og afternoon te til jul og har nye favoritter. www.perchs.dk. De leverer til Norge, ikke så dyrt heller.
|
|
|
|
#78 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hva slags te drikker du?Favoritten er forest fruit av Lipton. Ellers liker jeg godt blackcurrant og blue berry av samme merket, Earl Grey, div peppermynteteer (spesielt Pukka sin, de selges forøvrig like nedi gata her så gi lyd om du vil at jeg skal kjøpe og sende til deg). Jeg er ikke veldig avansert når der gjelder te, minst mulig krydder, men desto mer vanedyr |
|
|
|
|
|
#79 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva slags te drikker du?Det er enklere å spørre meg hva jeg ikke drikker
|
|
|
|
#80 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hva slags te drikker du?Til hverdags går det i PG tips, kjøper gigantiske poser med det på innvandrerbutikken. Ellers liker jeg godt chaien til Pukka, men det aller beste er når jeg koker chai selv. |
|
|
|
![]() |
|
|