|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvorfor vil ikke barna ha på boblebukse?Jeg har prøvd alt som finnes altså. Det som til nød går er noen helt tynne votter som ei veldig snill venninne strikket, men de hjelper ikke mye når det er -10 og han skal leke snøen. Men så lenge han godtar de, klager jeg ikke, så får han heller bare bli kald og måtte gå inn fordi det er vondt.
|
|
|
|
#42 |
|
|
Sv: Hvorfor vil ikke barna ha på boblebukse?
Sønnen min har vært utsatt for mobbing i perioder, og spesielt lærerbytter. Derfor ville jeg oppfordret ham til å ikkeskille seg ut fra mengden, ja.
|
|
|
#43 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har heller ikke inntrykk av at det er vanlig med boblebukse på ungdomsskolen, så jeg kunne også kommet med en sånn oppfordring til en 13-åring. Det blir noe helt annet med en andreklassing. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det velger jeg å tro også. Snuppa velger noen ganger å fryse/bli våt. Da pleier hun å velge "riktig" ganske lenge etterpå. Hvis vi ikke lar henne velge, er det krangler i evigheter.
|
|
|
|
#45 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvorfor vil ikke barna ha på boblebukse?Jeg overdriver sikkert når jeg sier "alltid", altså. Rett som det er så tar innlærte greier over, ognjeg gnåler i vei om klær og votter, særlig når vi har det travelt. Men jeg har alltid prøvd å stagge meg, i det minste.
|
|
|
#46 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor vil ikke barna ha på boblebukse?Her er det nok kulest å gå med vanlig sko så lenge som mulig, litt fordi de spiller fotball på skolen og det går ikke like bra med vintersko. |
|
|
|
![]() |
|
|