|
|
#602 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag har vi hatt reinsdyrstek, og det ble bare helt himmelsk!!
|
|
#603 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådOmelett og salat her idag. Lett enkelt og godt oppi jula.
|
|
#604 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny tråd
|
|
#605 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådFullkornpasta og hjemmelagd pastasaus. Siden 4/5 av familien er syke og uten matlyst, ble det mye mat på meg. |
|
|
|
|
#606 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådAndebryst med søtpotetmos, rødløkkompott, stekt rosenkål og litt appelsinsaus. Og rødvin! Min far strever over gryteretter i dette øyeblikk, jeg er konsulent. |
|
|
|
|
#607 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny tråd
Vi skulle definitivt ha invitert noen gjester, for det var visst bare jeg som liker reinsdyr her hjemme.
|
|
#608 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVi kunne spist svineribbe hjemme hos foreldrene mine, men dro hjem til oss selv og skal lage pizza i kveld.
|
|
#609 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådUken har sett slik ut:
|
|
|
#610 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI dag skal vi ut og spise mexicansk |
|
|
|
|
#611 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådEntrecote, bearnaise, potetmos og dampede grønnsaker. |
|
|
#613 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådHer hadde vi pinnekjøtt på julaften, ribbe 1.juledag, rester i går og pizza i dag. I morgen må jeg ha fisk! |
|
|
|
|
#614 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådIndrefilet på grillen i dag. Vet ikke helt hva vi skal ha til, men det kan vel bli noen bakte grønnsaker og potetbåter tror jeg.
|
|
#616 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI forgårs hadde vi marinert kylling med ris, saus og salat.
|
|
#617 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådI går spiste vi tidlig middag for at minsten skulle få sushi og vårruller |
|
|
|
|
#618 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådVi skal ha andebryst! Med ovnsbakte poteter (skal prøve Jamie Oliver's roast potatoes), appelsinsaus og... noe mer.
|
|
|
#620 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny trådJeg har hørt rykter om spagetti med blåskjell.
![]() |
|
|