Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ser du skrekkfilmer?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-12, 18:01   #21
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du skrekkfilmer?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har også surround, det dundrer ivei. Aner ikke hvor stort lerrett vi har. Gøy å se film på det da. Gutta maser aldri om å dra på kino heller.

For en god del år siden så jeg en film om to, eller 3 venninner som skulle på ferie til et østblokkland, og så ble de lurt ned i kjelleren på et nedlagt lagerbygg hvor rike folk kom og gjorde masse spinnville ting med de.... Hjelpes. Vet du hva den filmen heter, Dixie? Det er det verste jeg har sett, tror jeg.
Datt innom 2èrn av den en sen natt jeg satt oppe også.. den var ikke så skummel da, men sikkert fordi jeg hadde sett den første..

Det høres ut som Hostel, SYKE SYKE filmen!

Gammel 27-12-12, 18:19   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hostel ja! Slår ikke Human Centipede 2, det er faktisk en av de ytterst få filmene jeg angrer på å ha sett. Blir faktisk forbanna på at de lager sånt.

Gammel 27-12-12, 18:19   #23
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg ser ikke på skrekkfilmer.

Gammel 27-12-12, 18:38   #24
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hostel ja! Slår ikke Human Centipede 2, det er faktisk en av de ytterst få filmene jeg angrer på å ha sett. Blir faktisk forbanna på at de lager sånt.

Fordi den var så jævlig, eller fordi den var like teit som eneren?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 18:41   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Fordi den var så jævlig, eller fordi den var like teit som eneren?

Det første. Den var rett og slett helt grusom, jeg ville bare grine. Stikkord: pedofili, tortur av gravide osv. Jeg skummet bare gjennom for å se om det gikk bra med hun gravide til slutt.

Gammel 27-12-12, 18:43   #26
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hmm... Jeg så jo den der Serbian movie eller hva den het, den som har blitt ulovlig i flere land. Joda, grotesk var det. Men jeg klarer ikke å la meg rive helt med og bli forferdet når jeg vet det er på film. Jeg vet at det er laget for å provosere, og derfor blir jeg ikke like provosert. Bare himler med øynene over de som har kommet opp med det.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 18:46   #27
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aldri i verden :filmpingle:

Gammel 27-12-12, 18:48   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hmm... Jeg så jo den der Serbian movie eller hva den het, den som har blitt ulovlig i flere land. Joda, grotesk var det. Men jeg klarer ikke å la meg rive helt med og bli forferdet når jeg vet det er på film. Jeg vet at det er laget for å provosere, og derfor blir jeg ikke like provosert. Bare himler med øynene over de som har kommet opp med det.

Ja, kan godt hende du ikke hadde blitt like ødelagt som meg av å se HC2. Jeg ble jo helt vrak av Serbian Film og. Mest pga. at sånne ting faktisk skjer i virkeligheten. Takke meg til gode spøkelsesfilmer.

Gammel 27-12-12, 18:48   #29
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker grøssere og har sett det meste. Spøkelsesfilmer er mest skremmende for meg.

Ja og ja!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 18:48   #30
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hostel, var det ja. Huff. Fatter ikke hvor man får det fra å lage sånne grufulle filmer. Også de svenske bøkene/filmene av Stieg Larsson... urk.

Gammel 27-12-12, 19:01   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så endel skrekk før, men jeg liker ikke den torturbølgen som har kommet, særlig ikke når de begynner å lefle med å torturere barn. Jeg syns ikke slikt er noe man skal underholdes av.

Jeg liker skrekkfilmer fra Asia da.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 19:14   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Asia ja, jeg tor jeg har sett det meste. Hadde fullstendig dilla for noen år siden.
En dumt ting med asiatiske filmer da, er at de har enda lavere terskel for å ha med vonde barnescener i filmene. Og dyrescener. Men mye bra fra den kanten. Shutter er en av de bedre. Den amerikanske remaken var utrolig dårlig. Til tross for Joshua Jackson. Men han passer vel helst bare inn i Fringe.

Gammel 27-12-12, 19:18   #33
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så min siste i 2003, da så jeg The Ring, og ble så skremt at jeg ikke turte å gå på do alene, engang. På dagtid. Har ikke sett grøssere siden.

Gammel 27-12-12, 19:25   #34
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Før kunne jeg se alt. Nå blir jeg bare sliten av å se slike filmer, og da er liksom vitsen litt borte. Jeg ser jo filmer mest av alt for kosen.

Gammel 27-12-12, 19:32   #35
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, kan se litt lette skrekkfilmer, sånn Skrik-type-skummelt. Eller er det nesten gått over i komedie-sjangeren? The Ring valgte jeg å ikke se da den kom, og det var vel den første jeg bevisst unngikk på den måten, men det har bare vært flere etterpå.

Gammel 27-12-12, 19:53   #36
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser ikke skrekkfilmer. Tør ikke.

Gammel 27-12-12, 19:57   #37
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Cabin in the woods var uhyre skuffende. Like skummel som Dagsrevyen.

Dagsrevyen er skikkelig skummel!

Jeg så skrekkfilm i tenårene, men jeg synes verden er skummel nok som den er så jeg har sluttet å se på det for mange år siden.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 20:00   #38
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker grøssere, men ikke om jeg sitter alene. Jeg er vanvittig husredd så dermed tør jeg nesten ikke legge meg etterpå. Om jeg ser filmen sammen med andre er det ikke noe problem.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 20:30   #39
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg og Enhjørning skal se grøsser sammen en vakker dag.

Gammel 27-12-12, 20:30   #40
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg likte skrekkfilmer før, selv om jeg ofte måtte putesensurere de verste scenene. Så masse grøssere i ungdomstida. Men det har skjedd noe med meg etter å ha fått (en haug) barn. Jeg blir redd på en helt annen måte, og veldig uvel. Jeg tror en av de siste jeg så var The Ring, og den var grusom. Jeg kan se milde thrillere, men holder meg stort sett unna alt som kan være skummelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.