|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg var heldig.
![]() |
#3 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?
Var det av de hot n' cold glassene? Jeg fikk det til bursdagen av venninna mi. Jeg elsker de glassene.
![]() |
#4 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Største gaven var å oppleve jr sin første virkelige forståelse og glede av jul
![]() |
#9 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Bergans Myrullkåpe, fat til servicet vi samler på, ørepynt, Hardangerbestikk og ullsokker. Veldig fornøyd med kåpa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk gangmatte, vannkoker, dessertskåler og mye annet. Det jeg ble mest glad for var et klovnebilde lillebror har laget i barnehagen, det var rett og slett råstilig. Og en juletrepynt storebror har perlet.
![]() |
#11 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Kenwood major titanium
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk ullundertøy, kaffikanne og steikepanne, bl.a. Ungene fikk hver sin ukulele som var det kjekkeste. Vi hadde en veldig fin julekveld med utrolig god mat. Beste pinnekjøttet vi noen gang har smakt!
![]() |
#13 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk kitchen aid blender!! Og ganske mye penger rfa mamma. Ellers parfyme, varmeteppe, dobbelt vaffeljern, sjal, bøker, håndkler, cardigan med mer.
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk klokke av mannen min!
![]() |
#15 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk to støvsugere! Mannen og hans mor er ikke de beste på å kommuniserer om slikt.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg fikk mye flott,men største overraskelsen var bilett til Bon Jovi.
![]() |
![]() |
#17 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Her har vi også fått mye fint og jeg synes det var ekstra morsomt og se at de gavene ungene ble mest glad for var strikkaplagg. Mellomste fikk lyserosa osloanorakk av venninna mi og eldste fikk tunika hos farmora. Begge tok klærne på med en gang. Ellers så ble mellomste var mest glad for lekematen hun fikk som var brødskiver med egg, ost og agurk og rosa hello-kitty crocs. Idag har hun oppdaget noen av de andre lekene hun fikk også. Det ser ut som om puslespill er en stor hit. Eldste fikk masse friendslego og var opptatt hele julekvelden. Minste(3,5mnd) fikk bare klær, men frydet seg over knitrende julepapir.
![]() |
#18 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Det vanket en god del lego til guttene og det var veldig populært. Jeg fikk ull fra Nøstebarn og lokk til bakebollene mine. Og et skjerf fra Becksøndergård. Alle er godt fornøyde.
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?I år fikk jeg masse fint. Mannen hadde tatt av helt, og jeg fikk Georg Jensen ringer - tre stk Fusion. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva fikk dere for noe fint da?Jeg tror alle skøyt gull med julegaver til ungene i år altså. De var strålende fornøyd med alt, og fikk alt de hadde ønsket seg.
![]() |
|
|