|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg tar juleferie i morgen og har tenkt å maksimere avslapning og kos. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?
Ja, jeg er så i rute at jeg ikke har mer å gjøre. Jeg er hjemme med sykt barn i dag og jeg tror jeg må lese en bok eller noe. Det eneste som gjenstår er pyntingen og den begynner vi ikke med før til helga. Det vil alle være med på, så det får jeg ikke lov til å begynne med alene. Da ville det bli lange fjes her.
|
|
|
#23 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?I sedvanlig julesinkestil er det bare baksten (fem slag) og slida som er på plass, og jeg har kjøpt juletre. Jeg mangler:
|
|
|
#24 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Sånn passe klar. Vi er her i jula, og får besøk. Flest blir vi 2. juledag med 14 til bords. Tre julegjester bur hos oss i ei veke.
|
|
|
#25 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Mangler en julegave og å lage et par porsjoner brente mandler, og så bør jeg vel rydde og vaske bittelitt, men ikke så mye. Må handle litt mat, men ellers tror jeg det meste er i boks, faktisk. Pyntinga skal ikke skje før lillejulaften, og det er jo bare kos, så det trenger ikke stå på liste i det hele tatt.
|
|
|
#26 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg forlot et juleryddet og fint hjem i begynnelsen av desember, for et kort opphold på sykehus.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg er relativt godt i rute. Alle gavene er kjøpt og pakket inn. Julekortene ble sendt for en stund siden og pinnekjøttet er i hus. Vi har pyntet til jul, kun juletreet gjenstår.
|
|
|
#28 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?For noen lister!
|
|
|
#29 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?
|
|
|
|
#30 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Her begynner det også å bli ferdig, men vi har igjen litt;
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Vi reiser vekk, så eneste jeg MÅ gjøre er å kjøpe siste julegave i dag, se om jeg kan få kjøpt noe jeg kan ha på meg og rydde litt i huset til vi kommer tilbake. Vi pyntet på søndag.
|
|
|
#33 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Urk, pepperkakehuset har jeg glemt. Vi har kjøpt inn ferdigpakke så må få limt så gutta kan pynte det. Det MÅ vi få til ila helgen.
Sist redigert av GinaK : 19-12-12 kl 11:49. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Huff... 5 dager til jul?! :skringrestemme: |
|
|
|
|
|
#35 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Ferdig.
|
|
|
#37 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg har til og med kjøpt inn nyttårskalkunen.
|
|
|
#39 |
|
Unik
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Me skal ikkje vera heime på julafta og har heller ikkje planlagt nokre julebesøk her, så me tar det rimelig rolig. Mathandling kan mannen ta, mens han er på jobb lille julafta. Manglar to presangar og treng nokre julekle til eldstemann.
|
|
|
#40 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg ble litt stressa nå for jeg innser at vi ikke har lang nok duk til å dekke hele bordet etter at vi kjøpte innleggsplater..... Er det krise å feire julaften uten duk eller bør jeg kjøpe? |
|
|
|
![]() |
|
|