|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg liker temafester så lenge jeg slipper parykk (det er ubehagelig å gå med) og masse ansiktsminke (det kleber på alt ganske fort). Nå er det sjelden temafester i min omgangskrets (og alt for sjelden fester), men jeg liker å kle meg ut de gangene jeg har vært. I mitt hode er halloweenfester det samme som temafester, bagge deler er fest med utkledning. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
intro
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?
Jeg vil gjerne komme!
|
|
|
|
#84 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg har vært på veldig artige temafester. Men med den gjengen ville festen blitt like artig uten kostymer og tema. Liker det, jeg. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oooh!
|
|
|
|
#86 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg ville trodd dette var litt for prippent for deg, Enhjørning? |
|
|
|
|
|
#87 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg har aldri blitt invitert på temafest.
|
|
|
#88 |
|
Gullfisk
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Tre av de definitivt morsomste festene jeg har vært på noen gang, har vært temafester. Den nå legendariske pysjamasfesten hos ei av mine beste venninner, halloween-festen hos samme venninne noen år senere og "kjendis-julebordet" som den lokale festivalen arrangerte for de frivillige. Fryktelig moro å tenke ut kostymer, en helt ubetalelig stemning på selve festen. Og synet (eller for den saks skyld lyden!
|
|
|
|
#89 |
|
Gullfisk
|
|
|
|
#90 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Magica:Jeg tror du er forrykt! Da må isåfall tema være "kjiping", siden mange av oss har blitt stempla som det. Og hvordan går en ekte kjiping kledd? Jo, akkurat som meg, selvsagt. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg elsker temafester!! Men da må det være litt mer enn at folk tar på seg en nisselue eller en hatt altså. De aller fleste temafester jeg har vært på har vært utrolig morsomme. Avskjedsfesten jeg hadde da jeg studerte i utlandet var helt fabelaktig. Temaet var gammeldags karneval/sirkus og det var trapesartister, sterke mann, skjeggete dame, løvetemmere, lommetyver, elefantmannen, sirkusdirektør, klovner osv osv. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg syens det er morsomt, men kjøper sjelden nye ting. Er litt kreativ hjemme, eller låner. Også er det noen folk det er morsommere sammen med enn andre. Har en gjeng som har tema hvert år, det er morsomt. Det er selvsagt noen i den gjengen som ikke liker utkledning, men på cowboyfest stiller de med et tørkle i halsen og jeans osv. Fair enough. Og jeg er ikke tynn og sjelden utkledd som noe sexy, hehe.
|
|
|
#93 |
|
Er frisk!
|
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?I småbarnsperioden liker jeg å slippe unna å styre med kostymer til meg selv for å gå på fest også av den grunn at jeg har mer enn nok med å skaffe Halloweenkostymer, nissekostymer, Luciakostymer, forestillingskostymer til skolen, karnevalskostymer, bursdagskostymer til allverdens temabursdager, osv til tre barn. Da er det jammen deilig å bare tre på seg en kjole og gå på fest sjøl!
|
|
|
|
#94 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Kan bli en interessant fest.
|
|
|
#97 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg synes temafester er morsomme. På jobb har vi hatt mexikansk fest, utkledningsfest og hodeplaggfest. Vi på avdelingen elsker å finne på tema sammen. Sist gang var alle utkledd som nonner, ordnet oss visittkort ig titler. Kjempegøy. Mulig det er morsommere om man er flere sammen i planleggingen? Synes det er halve moroa.
|
|
|
#98 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?Jeg virkelig hater å kle meg ut. En eneste gang har jeg takket ja til temafest og det var da Sjefen fylte 40 og vi fikk beskjed om å stille i rødt og svart. Det funket siden kjolen kom til å være svart åkke som og da var det bare å få tak i en rød strømpebukse (som byen omtrent var ribbet for siden _alle_ skulle på denne festen
|
|
|
#99 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
WHAT?? Jeg som har sett for meg at vi skulle ha blånissefest hos dere i romjula...
|
|
|
#100 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
In your dreams!! Men du kan få lov til å komme som Blånisse om du insisterer, men da må du ikke forvente noe Nisse-treff, altså!
|
![]() |
|
|