Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Det bli itj fæst uten skinnvæst?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-12, 12:32   #81
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det bli itj fæst uten skinnvæst?

Jeg liker temafester så lenge jeg slipper parykk (det er ubehagelig å gå med) og masse ansiktsminke (det kleber på alt ganske fort). Nå er det sjelden temafester i min omgangskrets (og alt for sjelden fester), men jeg liker å kle meg ut de gangene jeg har vært. I mitt hode er halloweenfester det samme som temafester, bagge deler er fest med utkledning.
Jeg liker nissefester også. Forrige nissefest gikk jeg i denne kjolen og følte meg kjempefin:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 12:50   #82
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Jeg elsker temafester og synes det er altfor få av dem! Har innsett at hvis jeg skal få gå på flere må jeg invitere selv, for jeg tror de fleste av vennene mine tenker som dere.

Jeg vil gjerne komme!

Så utrolig kjipe de fleste av dere er, da!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 13:32   #83
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg vil gjerne komme!

Så utrolig kjipe de fleste av dere er, da!

Gammel 16-12-12, 15:20   #84
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jeg har vært på veldig artige temafester. Men med den gjengen ville festen blitt like artig uten kostymer og tema. Liker det, jeg.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 19:16   #85
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg liker temafester så lenge jeg slipper parykk (det er ubehagelig å gå med) og masse ansiktsminke (det kleber på alt ganske fort). Nå er det sjelden temafester i min omgangskrets (og alt for sjelden fester), men jeg liker å kle meg ut de gangene jeg har vært. I mitt hode er halloweenfester det samme som temafester, bagge deler er fest med utkledning.
Jeg liker nissefester også. Forrige nissefest gikk jeg i denne kjolen og følte meg kjempefin:

Oooh!

Gammel 16-12-12, 19:18   #86
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville trodd dette var litt for prippent for deg, Enhjørning?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 19:20   #87
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri blitt invitert på temafest.

Syns gjengen i denne tråden her bør ta en temafest.

Gammel 16-12-12, 19:21   #88
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Tre av de definitivt morsomste festene jeg har vært på noen gang, har vært temafester. Den nå legendariske pysjamasfesten hos ei av mine beste venninner, halloween-festen hos samme venninne noen år senere og "kjendis-julebordet" som den lokale festivalen arrangerte for de frivillige. Fryktelig moro å tenke ut kostymer, en helt ubetalelig stemning på selve festen. Og synet (eller for den saks skyld lyden! )av "Angus Young" og "Sid Vicious" som sto og sang Queensrÿches "Silent Lucidity" mens "Dee Snider" serverte drinker i baren, det glemmes ikke så lett. For ikke å snakke om duetten mellom "Britney Spears" og "Nancy Wilson" ...

Gammel 16-12-12, 19:21   #89
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg ville trodd dette var litt for prippent for deg, Enhjørning?

Gammel 16-12-12, 19:22   #90
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Magica:Jeg tror du er forrykt! Da må isåfall tema være "kjiping", siden mange av oss har blitt stempla som det. Og hvordan går en ekte kjiping kledd? Jo, akkurat som meg, selvsagt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 19:23   #91
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker temafester!! Men da må det være litt mer enn at folk tar på seg en nisselue eller en hatt altså. De aller fleste temafester jeg har vært på har vært utrolig morsomme. Avskjedsfesten jeg hadde da jeg studerte i utlandet var helt fabelaktig. Temaet var gammeldags karneval/sirkus og det var trapesartister, sterke mann, skjeggete dame, løvetemmere, lommetyver, elefantmannen, sirkusdirektør, klovner osv osv.

Den rareste temafesten var "what would queen victoria NOT do-tea party"

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 20:31   #92
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syens det er morsomt, men kjøper sjelden nye ting. Er litt kreativ hjemme, eller låner. Også er det noen folk det er morsommere sammen med enn andre. Har en gjeng som har tema hvert år, det er morsomt. Det er selvsagt noen i den gjengen som ikke liker utkledning, men på cowboyfest stiller de med et tørkle i halsen og jeans osv. Fair enough. Og jeg er ikke tynn og sjelden utkledd som noe sexy, hehe.

Gammel 16-12-12, 20:33   #93
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

I småbarnsperioden liker jeg å slippe unna å styre med kostymer til meg selv for å gå på fest også av den grunn at jeg har mer enn nok med å skaffe Halloweenkostymer, nissekostymer, Luciakostymer, forestillingskostymer til skolen, karnevalskostymer, bursdagskostymer til allverdens temabursdager, osv til tre barn. Da er det jammen deilig å bare tre på seg en kjole og gå på fest sjøl!

Gammel 16-12-12, 20:55   #94
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Magica:Jeg tror du er forrykt! Da må isåfall tema være "kjiping", siden mange av oss har blitt stempla som det. Og hvordan går en ekte kjiping kledd? Jo, akkurat som meg, selvsagt.

Kan bli en interessant fest.

Gammel 16-12-12, 20:59   #95
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Kan bli en interessant fest.

Jau. Jeg tror sannelig jeg hadde blitt med på den altså.

Gammel 16-12-12, 21:52   #96
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg vil gjerne komme!

Vil du? Så gøy, det er notert!

:aner en spinoff:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 22:28   #97
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes temafester er morsomme. På jobb har vi hatt mexikansk fest, utkledningsfest og hodeplaggfest. Vi på avdelingen elsker å finne på tema sammen. Sist gang var alle utkledd som nonner, ordnet oss visittkort ig titler. Kjempegøy. Mulig det er morsommere om man er flere sammen i planleggingen? Synes det er halve moroa.

Gammel 16-12-12, 22:36   #98
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg virkelig hater å kle meg ut. En eneste gang har jeg takket ja til temafest og det var da Sjefen fylte 40 og vi fikk beskjed om å stille i rødt og svart. Det funket siden kjolen kom til å være svart åkke som og da var det bare å få tak i en rød strømpebukse (som byen omtrent var ribbet for siden _alle_ skulle på denne festen )

Ellers smiler jeg pent og sier Takk, men NeiTakk.

Gammel 16-12-12, 22:38   #99
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg virkelig hater å kle meg ut. En eneste gang har jeg takket ja til temafest og det var da Sjefen fylte 40 og vi fikk beskjed om å stille i rødt og svart. Det funket siden kjolen kom til å være svart åkke som og da var det bare å få tak i en rød strømpebukse (som byen omtrent var ribbet for siden _alle_ skulle på denne festen )

Ellers smiler jeg pent og sier Takk, men NeiTakk.

WHAT?? Jeg som har sett for meg at vi skulle ha blånissefest hos dere i romjula...

Gammel 16-12-12, 22:40   #100
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

WHAT?? Jeg som har sett for meg at vi skulle ha blånissefest hos dere i romjula...

In your dreams!! Men du kan få lov til å komme som Blånisse om du insisterer, men da må du ikke forvente noe Nisse-treff, altså!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.