|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste landJepp. Jeg vet vi har et luksusproblem.
![]() |
#2 |
En som trener
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.Jeg ville gått for å finne drømmehuset, som har utleiedel i kjelleren. Den soper dere inn nok penger på til å forsvare å ha et stort lån, og så kan dere la barna bo der/kjellerstue/whatever når de blir tenåringer. Med utleiedel tåler man ganske stort lån. Synes det bygges masse flott i deres stil i området vårt, jeg (eller gjorde i hvert fall da jeg fulgte med). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En som trener
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.Og er det ikke innmari mye pes med både sommer- og vintersted? Vedlikehold osv. Dessuten er sommerene i Norge elendige, og verre skal det bli visstnok (mente de i sommer). Er det ikke mye gøyere å reise utenlands i feriene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Peppy!
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.Jeg er med Storm her. Jeg synes hytte er skumle greier investeringsmessig, og to hytter ville derfor vært langt utenfor min komfortsone. Da ville jeg i det minste vurdert å kjøpe sommersted i Florida eller noe sånt, som er i et helt annet marked, og hvor det også potensielt er mulig å få en cash flow av investeringen, dersom det er egnet for utleie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En som trener
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.Oi, jeg fant drømmehuset til dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.Jeg er med de andre her. Vi har sommerhytte og det er en hel del jobb med tanke på hage og vedlikehold, men samtidig deilig deilig! Det området er et glemt paradis ig det er bare 35 minutter til der dere bor og 20 til sentrum utenfor rushet og i rushet om man har elbil. Finn en hytte i det området med hage so. Ikke trenfer stell og skaff en Nissan Leaf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.Jeg hadde gått for hus. Der bor dere hver eneste dag og barne- og ungdomsavdeling i huset er fantastisk deilig å ha, selv for oss som ikke har mer enn en tenåring ennå.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.Ja, jeg glemte å si at vi hater sommerne i Norge.
![]() |
#9 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.Jeg stemmer for hytte i Østfold! Og sommertreff!
![]() |
#10 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.
Da er vel sommerhytte det motsatte av hva dere trenger.
![]() |
#12 |
En som trener
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.Hva med å kjøpe et hus i min hjemkommune? Ikke boplikt, ganske trygg investering vil jeg si, og dere kan evt leie ut i vinterhalvåret. En time og et kvarter å kjøre utenom rush, en del lenger i rushtiden selvsagt. (Sendt link til et hus) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Peppy!
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste land.Hva med å kjøpe en liten leilighet i en storby som Roma eller New York? Så kan dere være late-som-innbyggere i juleferier, høstferier og sommerferier? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste landHytte er ubegripelig dyrt. Ubegripelig, som i at veldig mange ikke reflekterer så nøye over hva det faktisk koster å ha en hytte (strøm, boligskatt, årlig vedlikehold, vann- og kloakk osv osv). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste landMed så lite hus hadde jeg prioritert noe større før sommerhus.
![]() |
![]() |
#18 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste landDenne er interessant, i forhold til hytte i et økonomiperspektiv: http://www.dinside.no/815080/saa-mye...tesommeren-deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
By the Sea
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste landEr 150 kvadrat et lite hus?
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Større hus eller sommerhytte? First world problems i verdens rikeste landJeg skjønner problematikken med annen kul bolig i skolekretsen. Hva med å kjøpe en leilighet å leie ut? Så kan dere bruke tid på å finne Boligen i området og om den dyker opp så kan dere selge leilighet og hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|