|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Her kommer den første barneproduserte julepynten i år.
|
|
|
#22 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?
Jeg er fasinert av disse interiørblogg- og interiørbladbildene av juletrær med fargekoordinert pynt og fargekoordinerte julegaver under.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Tror det går i rødt, hvit og sølv. Og noen andre farger innimellom.
|
|
|
#24 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Hvis jeg hadde fått sjefe som jeg pleier så hadde julen vært fargekodet med forskjellig farger fra år til år.
|
|
|
#25 |
|
Borte
|
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Utrolig kjipt med tanter som ødelegger fargekoordineringen under juletreet.
|
|
|
#26 |
|
Guardian of the galaxy
|
Ja, søsteren min insisterer på å pakke inn gavene med julepapir i en helt annen farge enn jeg bestiller. Hvert år.
|
|
|
#27 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Vi pynter med det vi har, ingenting er fargekoordinert. Jeg ønsker meg rosa jultre, men ble nedstemt av resten av familien. :snufs:
|
|
|
#28 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Jeg liker ikke fargekoordinert nyinnkjøpt pynt. Pent blir det aldri uansett Jul skal være kitch, og det blir ikke mindre kitch av å være koordinert. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?En god blanding hvitt og kitsch |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Alt mulig her også! - Jeg kjøper en ny kule i kalendergave til gutta hvert år. Optimalt sett noe som kan minne om noe som har skjedd i løpet av året (ikke alltid det) eller noe som er innmari kult - og jeg har en hang til rar pynt.
|
|
|
#31 |
|
Introvert optimist
|
Her pyntes det med det aller meste av det som ungene har kommet hjem med gjennom årene, både på juletreet og ellers i huset.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Vi har en salig blanding av alt mulig. Jeg synes det er finest når treet går i hvitt og sølv, men det vil ikke gutta mine at det skal. Så det blir som regel de som bestemmer hvordan det ser ut. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Det er mye rødt, og nisser og porselen fra Willeroy og Boch og Wedgwood. Drøbaknisser og gamle stygge nisser bor på hvert sitt sted. Hjemmelaget og kjøpt i skjønn forening.
|
|
|
#37 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Rødt og gull, men lite nisser. Jeg er ikke sånn som pynter veldig mye, liker ikke for mye nipsgreier, selv ikke i jula.
|
|
|
#39 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul? Og hva består pynten i?Lys i alle varianter, sølv, hvitt og lilla. Elsker lilla.
|
|
![]() |
|
|