|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JulekongenEr den så bra altså? Jeg syns den er helt grei, men når sant skal sies så koser jeg og minsten oss enda mer med å se Pakten i reprise fra i fjor - det sier sitt. Vi så den nemlig i fjor også, begge to, hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: JulekongenPoden har ikke helt sansen, jeg har bare gløttet og falt ikke helt for serien jeg heller.
![]() |
#143 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: JulekongenJeg har kommet fram til at jeg syns den er grei verken mer eller mindre. Ungene har ikke helt bestemt seg for hva de synes.
![]() |
#144 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: JulekongenJeg liker nok "koselige" serier bedre sånn for stemningen sin del, men det er en kjekt med en serie som faktisk fenger 10-åringen noe også. Han ser ellers ikke barnetv.
![]() |
#145 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Julekongen
Det er jo nesten identisk, spør du meg. Hemmelig vei/tunell/skap mellom to verdner. Den ene mer fantasifull enn den kjedelige og dumme ekte verden.
![]() |
#146 |
www.bomulls.no
|
Likt både Narnia, The Secret Garden og Broen til Terabithia, for å nevne noen ...
![]() |
#148 |
Borte
|
![]() Sv: JulekongenJeg tror det er en voksengreie det der med å sammenligne alt mulig hele tiden. Ungene min ser på Julekongen uten å snakke om at det kunne vært sendt noe annet i stedet. Tror ikke det faller dem inn en gang, at de heller hadde foretrukket Blåfjell liksom. Mulig vi er for kjipe med å gi dem valgmuligheter siden vi ikke har lansert alternativer når de ikke spør etter det.
![]() |
#149 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JulekongenHer fenger Julekongen både 6 og 9-åringene. Noe som er sjeldent. Jul i Blåfjell og lignende har aldri interessert eldste, men denne serien ligner Narnia så da går den. De ser også på Pakten.
![]() |
#150 |
Unik
|
![]() Sv: JulekongenGuttungen her går heile tida å lurer på når jul i svingen begynner. Sjølv om han synes at julekongen er litt artig. Så for han så er tydeligvis jul i svingen kjekkare enn denne. Me får sjå om nokre dagar.
![]() |
#151 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: JulekongenJeg har sett med et halvt øye, både på julekongen og pakten, og det kan være fordi jeg som sagt bare ser med et halvt øye, men det er da mange likhetstrekk der også?
![]() |
#152 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Forsåvidt enig i det du sier, men det forandrer ikke det faktum at mine barn elsker, virkelig elsker Skomakergata. De har likt det siden de var helt små, og nå er de åtte og 11. Vi har det på dvd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Etylbarbital
![]() Sv: JulekongenI dag var det mye Reisen til julestjernen også.
![]() |
#154 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Veldig enig! Jul i Svibgrn er en tvers gjennom kvalitetsserie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: JulekongenJeg liker den ikke, mannen gjør det. Ungene er litt små til å mene så mye om serien ennå. Jeg liker best skikkelig julete julekalendere, og denne er ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
re:designer
![]() Sv: JulekongenNå har jeg vært inne på NRKSuper og sett alle de 4 første episodene. Liker dem!! Veldig søt gutt
![]() |
#158 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sjekk den som går på Dansk tv nå, den er morsom :- ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JulekongenJeg er stort sett fornøyd med det meste, bare jeg slipper Vertshus den gylne hale.. Noen fler som husker den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
2Velkommen, velkommen, til deg som titter på! Velkommen, velkommen til store og til små! Her i Vertshuset den gylne hale, må vi bruke tegn å tale. Sett deg ned å følg med nåååååå!"
![]() |
|
|