|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?Ja, det har det gjort i dag, tiddelibom.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?Det er jo helt klart oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?Snø her også. Vi har nettopp pakket vekk ski og akebrett for andre gang i år. Fortsetter det slik, ser det ut som om i hvert fall skiene må tas frem igjen til helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?Her er det også hvitt, men jeg satser på at sola dukker opp og smelter den bort.
![]() |
#32 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?Jeg er like optimist hver vår og er hellig overbevist den første dagen temperaturen stiger over fem pluss at nå er våren kommet, og den er kommet for å bli. Så går jeg rundt og er glad og fornøyd noen dager før realiteten treffer meg som et hardt slag i ansiktet. Og sånn veksler det i et par måneder, til mai måned er kommet og det er så godt som garantert at våren er kommet til østlandet. Jeg innrømmer at det er en litt forvirrende måte å oppleve våren på, men det funker for meg.
![]() |
#34 |
blid
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?
![]() |
#35 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?Naboen min skiftet dekk i helga. Vi bor på en fjelltopp med en idiotisk bakke. Han tanke den mannen tro?
![]() |
#36 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?Antagelig er dette en bestilling av snø, som ble sendt ut før jul, men som på grunn av problemer med postens tjenester, ikke har kommet frem før nå. *leter febrilsk etter logisk forklaring på gårsdagens snøvær*
![]() |
![]() |
#38 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?Heldigvis ingen snø her (bank i bordet), men mengder med sympati sendes til dere som har fått litt. :trøster:
![]() |
#39 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?Det lå 20 (!
![]() |
#40 |
Javel
|
![]() Sv: Hvem er det som har bestilt snø nå?Her er det typisk vestlandsvær i dag. Sol det ene sekundet, grått og øs pøs det neste. I god miks med en bitende kald vind. Er det rart vi blir syke, det er ikke mer enn et par dager siden det var 20 grader og strålende sol her.
![]() |
|
|