Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Reisen til julestjernen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-12, 23:36   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reisen til julestjernen

Hvilken aldersgruppe passer den best for? Kan jeg ha med en på 4 1/2?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 00:49   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reisen til julestjernen

Jeg har hørt mange som har hatt med seg så små barn på den ja. Jeg skal ha med begge ungene, minste er like gammel som din.

Gammel 19-11-12, 01:30   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg såg den i går og hadde gjerne tatt med en fireåring. Det er en nydelig film, rett og slett.

Gammel 19-11-12, 07:03   #4
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne gleder jeg meg til! Har kjøpt billetter og lagt i julekalenderen til minsten på 9.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 07:45   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Min fireåring koste seg.

Gammel 19-11-12, 09:50   #6
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Denne gleder jeg meg til å ta med ungene på.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 12:00   #7
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Min 4,5-åring bare elsket Reisen til Julestjernen. Hun holdt meg i hånda noen ganger i løpet av filmen, men det tror jeg mest var at det var veldig mørkt i kinosalen. Hun snakker masse om filmen i etterkant.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 12:34   #8
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Vi hadde med oss 4 åringen vår i går og så den.
Hun koste seg med filmen.

Gammel 19-11-12, 13:09   #9
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke tenkt å ta med nesten-femåringen på den, hun blir ganske fort redd av filmer. Vi får prøve den gamle versjonen på julaften, og se hva hun synes - så får det heller bli den nye på dvd en gang senere.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 13:42   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min ferske 5-åring skal se den veldig snart.

Begge mine unger har sett filmer på kino siden de var 2 år. De som har hatt aldersgrense "Tillatt for alle" har alltid gått bra.

Gammel 19-11-12, 13:46   #11
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde ikke tenkt å ta med nylig 4-åring. Kanskje jeg må revurdere det?

Gammel 19-11-12, 22:59   #12
Mamma@work
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2008
Mamma@work har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg hadde med meg 4 og 7 åring, begge likte filmen veldig koselig førjuleaktivitet.

Mamma@work er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 00:19   #13
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Min 4-åring har ikke vært på kino før. Han er ikke så tålmodig selv om han egentlig elsker tv og korte filmer. Hvor lang er denne? Vil det være en grei første film å se på kino?

Gammel 20-11-12, 20:36   #14
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Min 5,5-åring blir lett redd for medieinntrykk. Han må holde for øynene når Supermario sloss mot noen gigurer, Emils pappa er skummel, og ikke minst da vi leste om at Augustus Gloop skulle bli sugd opp i røret hos Willy Wonka.

Tør han å se filmen, tror dere? Hadde tenkt til å vente til neste år, men så har han blitt invitert av besteforeldre.

Gammel 20-11-12, 20:57   #15
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Filmen varte i 1t og 20min.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.