Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

One Direction til Oslo i mai

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-12, 20:05   #21
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: One Direction til Oslo i mai

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og mens jeg driver på, hvis vi skal kjøpe billetter til konserter i utlandet, hvor gjør man det?

Jeg har veldig god erfaring med http://www.ticketmaster.co.uk/
de kommer med billettene på døra (budbil). Nickelback billettene kom etter ett par dager, One Direction billettene har jeg fått beskjed om at kommer i slutten av januar 2013, de ble kjøpt i februar i år og konserten er april neste år.

Gammel 29-10-12, 20:19   #22
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg oppdaget dette i formiddag hadde jeg et veddemål med kontormakkerne mine på hvor lang tid det ville ta før jeg fikk sms fra yngstejenta om å få lov å dra. Det gikk 90 sekunder.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 09:43   #23
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der har jeg fått billetter, og med kanonbra plassering. Tipper jeg får tittelen årets mor av yngstejenta og venninnnene hennes.

Gammel 02-11-12, 09:48   #24
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Her er også 6 billetter i boks.
2 ikke veldig bra, men 4 gullbilletter nær scenen! Frøkna m/3 venner blir superlykkelige. Jeg får sitte lenger bak i salen som anstand.

Gammel 02-11-12, 09:48   #25
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Glad mine også fikk billetter. Nå håper jeg at jeg ikke hører mer om JB eller 1D før konsertene skal være. De skal på JB begge dagene også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 09:50   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så spent på om de Storesøstrene som skal ha med seg Stesnuppa og venninnegjengen fikk tak i billetter. :nervøs:
Det var i hvertfall helt utsolgt da jeg kom inn. kl 9:20

Gammel 02-11-12, 09:58   #27
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Forøvrig så håper jeg nå de populære fjortisartistene nå har gjort seg ferdig, jeg synes jeg har brukt halve høsten på nett og i telefon for å få billetter til en eller annen konsert for henne.
Konsertplanen hennes innebærer 3 før jul, JB i februar (eller var det april, kanskje?) og nå denne.

Gammel 02-11-12, 10:02   #28
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Forøvrig så håper jeg nå de populære fjortisartistene nå har gjort seg ferdig, jeg synes jeg har brukt halve høsten på nett og i telefon for å få billetter til en eller annen konsert for henne.
Konsertplanen hennes innebærer 3 før jul, JB i februar (eller var det april, kanskje?) og nå denne.

Men det er jo ett adrenalin-kick og prøve å få tak i disse billettene. Jeg skjønner jentene godt jeg at de vil på disse konsertene. Been there done that my self, og er til en viss grad der enda.

Gammel 02-11-12, 10:11   #29
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk tak i billetter, eller en venninne fikset det for meg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 10:11   #30
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men det er jo ett adrenalin-kick og prøve å få tak i disse billettene. Jeg skjønner jentene godt jeg at de vil på disse konsertene. Been there done that my self, og er til en viss grad der enda.

Haha, jeg er også der i aller høyeste fgrad, og er egentlig superglad for at dette er hovedinteressen hennes.

Gammel 02-11-12, 10:32   #31
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ikke. Da jeg kom inn var alt utsolgt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 10:35   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stesnuppa og jentene er så skuffa... De har ikke fått tak i billetter.
Jeg sitter og vurderer å kjøpe billetter til hele hurven og ta de med meg til London eller noe. Og slå meg konkurs etterpå.

Gammel 02-11-12, 10:45   #33
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var utsolgt da jeg kom inn også.

Gammel 02-11-12, 10:59   #34
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Det lønner seg å prøve litt innimellom likevel, en av venninnene til yngstejenta fikk nettopp kjøpt 2 billetter nettopp. Det er sikkert bestillinger som ligger reservert men ikke fullført og som legger seg i systemet igjen.

Gammel 02-11-12, 11:07   #35
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Stesnuppa og jentene er så skuffa... De har ikke fått tak i billetter.
Jeg sitter og vurderer å kjøpe billetter til hele hurven og ta de med meg til London eller noe. Og slå meg konkurs etterpå.

Jeg vurderer det samme. London 1. april høres bra ut og blir ikke så aller verst dyrt heller.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 11:09   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Det er da jeg vurderer også. Men det blir jo ikke det samme å dra med kjedelige Stemor som å dra på jentetur.

Gammel 02-11-12, 11:11   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes dere er klin gærne.

Og tenker at det er vel ikke fullstendig usannsynlig at det blir satt opp flere dager i Oslo.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 11:15   #38
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes dere er klin gærne.

Og tenker at det er vel ikke fullstendig usannsynlig at det blir satt opp flere dager i Oslo.

Jeg ser at dagen før ikke er satt, men det er et heftig program.

Gammel 02-11-12, 11:19   #39
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg vurderer det samme. London 1. april høres bra ut og blir ikke så aller verst dyrt heller.

De billettene er ikke dyre, men jeg tror ikke det er så mange igjen samlet. Men fredag 5. April er en mulighet.

Gammel 02-11-12, 14:03   #40
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Det lønner seg å prøve litt innimellom likevel, en av venninnene til yngstejenta fikk nettopp kjøpt 2 billetter nettopp. Det er sikkert bestillinger som ligger reservert men ikke fullført og som legger seg i systemet igjen.

Tusen takk for tipset! Nå fikk jeg allikevel!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.