Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi meg din topp 5 skuespillere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-12, 22:10   #21
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gi meg din topp 5 skuespillere

Åh, Judy Dench og Emma Thompson må jo være med, men hvem skal jeg kutte ut da?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 22:12   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Emma Thompson, ja...

Gammel 27-10-12, 22:18   #23
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Brenda Blethyn
Maggie Smith
Robin Williams
Colin Firth
Martin Clunes
Stephen Fry

Gammel 27-10-12, 22:22   #24
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Menn:

Tom Hanks
Leonardo DiCaprio
Jack Nicholson
Steve Buscemi
Denzel Washington

Kvinner:

Jodie Foster
Judi Dench
Kathy Bates
Claire Danes
Evan Rachel Wood

Vanskelig å velge da, mange som er i nærheten her!

Gammel 27-10-12, 22:28   #25
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Rune Brown er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jack Nicholsen
Leonardo DeCaprio
Jodie Foster
Johnny Depp
Morgan Freeman

Men ikke lett å plukke 5 uten noen mer spesifikke kriterier.

Det var poenget Og ingen har sagt det MÅ være verken det ene eller andre kjønn

Gammel 27-10-12, 22:43   #26
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jack Nicholson - fantastisk troverdig på psykiatriske karakterer
Helen Mirren - erkebritisk og troverdig
Julia Roberts - kler enhver rolle
Hugh Grant - erkebritisk
Mikael Persbrant - Den mannen, alttså.....

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 23:49   #27
Left
Passiv

Standard

Robin Williams, Morgan Freeman, Johnny Depp, Meryl Streep og Jodie Foster.

Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 00:09   #28
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rivaldo
Dida
Knut Fostervold
Harald Aabrekk

Kom ikke på noen damer jeg heller.

Gammel 28-10-12, 00:12   #29
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Kevin Spacey
Johnny Depp
Cristina Ricci
Samuel Jackson
Toni Colette

Veldig foreløbig liste. Kjenner jeg må tenke litt mer.

Gammel 28-10-12, 05:55   #30
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jack Nicholson og Maryl Streep. :enkel:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 07:24   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De to jentene som er med i reklamen for et eller annet telefonselskap.

Dere vet, den ene der mannen stopper fordi det er en ku i veien, også har han telefonen i lomma, og telefonen ringer hjem.

Og den andre der en fyr prater med bikkja si når han kommer hjem, og telefonen ringer til den nye kjæresten.

Jeg er så imponert over ekteheten i en del av uttrykkene til de jentene. Oscarnominasjon skulle de hatt. Spesielt hun i hundereklamen.

Gammel 28-10-12, 07:52   #32
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Rivaldo
Dida
Knut Fostervold
Harald Aabrekk

Kom ikke på noen damer jeg heller.

Gammel 28-10-12, 09:05   #33
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gi meg din topp5 SKUESPILLERE!

Johnny depp
Hugh Grant
Jude Law
Nicole Kidman
Matt Damon

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 09:14   #34
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Clint Eastwood
Bruce Willis
Kate Winslet
Ryan Gosling
Salma Hayek

Gammel 28-10-12, 09:17   #35
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Signerer- men må i tillegg ha med Maggie Smith og Jack Nicholson

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Robin Williams, Morgan Freeman, Johnny Depp, Meryl Streep og Jodie Foster.

gnuri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 10:07   #36
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Claire Danes, vaffal.

Gammel 28-10-12, 10:39   #37
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi meg din topp5 SKUESPILLERE!

Kevin Spacey
Johnny Depp
Meryl Streep
Sean Penn
Jack Nicholson

Gammel 28-10-12, 10:47   #38
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

George Clooney. Han klarer virkelig å mestre enhver film: Trist, morsom, skummel, action - jeg er søkkimponert over greia hans.

Leonardo DiCaprio var genial i Gilbert Grape, men jeg klarer ikke å komme på fler filmer hvor han topper den.

Johnny Depp - for rolletolkningene han har i alle Tim Burton-filmer

Uma Thurman - bare fordi hun er genial. Spesielt i Even Cowgirls get the blues og Kill Bill

Colin Firth - Jeg var helt satt ut etter King's speach.

Det var 5, men jeg synes det er vanskelig. Fordi jeg vil ikke rangere Leonardo som en av de beste, bare fordi han gjorde det så fantastisk i Gilbert Grape. Og som regel handler det om hvor godt jeg likte filmen og den konkrete rolletolkningen. Jeg er supersvak for Morgan Freeman, han gjør det som regel genialt. Samme med Jack Nicholson. Men jeg tenker at man heller burde rangere de 5 beste filmtolkningene. Anna Paquin var mesterlig i The Piano, men suger som Sookie Stackhouse i True Blood og så videre....

Gammel 28-10-12, 11:01   #39
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Flere er nevnt her ser jeg, men to kvinner som er virkelig store synes jeg er utelatt:

Natalie Portman
Rachel Weisz

Gammel 28-10-12, 11:13   #40
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

[b]

Leonardo DiCaprio var genial i Gilbert Grape, men jeg klarer ikke å komme på fler filmer hvor han topper den.

.

jo... den der hvor han spiller han gutten som svindler alle... catch me if you can heter den kanskje?

Leonardo er virkelig enestående..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.